Alkoholisko dzērienu akcīzes nodokļa likmju izmaiņu ietekme uz patērētāja uzvedību
Author
Ivanova, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņš, Atis
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir „Alkoholisko dzērienu akcīzes nodokļa likmju izmaiņu ietekme uz patērētāju uzvedību”. Darba mērķis ir izpētīt akcīzes nodokļa lomu alkoholisko dzērienu patēriņa un budžeta ieņēmumu izmaiņās un, balstoties uz teoriju un aptaujas rezultātiem, noskaidrot patērētāja viedokli par to, kādi faktori ietekmē viņu izvēli alkoholisko dzērienu iegādē. Darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmā nodaļa sastāv no patērētāja uzvedības teorētiskā raksturojuma, otrā nodaļa no akcīzes nodokļa teorētiskā un to ieņēmumu un struktūras analīzes, savukārt trešajā nodaļā tiek analizēti aptaujas rezultāti. Kopējais darba apjoms ir 71 lpp, kas sastāv no 27 attēliem, 6 tabulām. The topic of Bachelor thesis is „Alcoholic beverages rates of excise duty change impact on consumer behaviour”. The aim of work is to study the role of excise duty on alcoholic beverage consumption and budget revenue changes and based on the theory and results of the survey to determine consumers opinion about factors which affects their choice of alcoholic beverage purchase. Work consist of three chapters. First chapter consist of characteristics of theoretical consumer behaviour, second chapter of excise duty theoretical and revenue and structure analysis, while in the third chapter analyzes the results of survey. The total amount of work is 71 pages, which contains of 27 images, 6 tables. Key words: consumer behaviour, excise duty, alcoholic beverages, budget revenue.