Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorKraukle, Kitija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-06-19T01:02:17Z
dc.date.available2016-06-19T01:02:17Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other53558
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31974
dc.description.abstractBakalaura darbs izstrādāts par izklaides un atpūtas vietu tīkla “Klondaika” mārketinga kampaņām balstoties uz teorētisko informāciju par mārketinga kampaņu būtību un plānošanu. Darbā analizēta uzņēmuma darbība, mārketinga kampaņu un virzīšanas kanālu novērtējums ar mērķi noteikt Klondaikas mārketinga kampaņu nepilnības un izstrādāt priekšlikumus darbību pilnveidošanai. Rezultātu iegūšanai tika analizēti ekspertu un patērētāju viedokļi, izmantoti uzņēmumā nepublicētie dati. Bakalaura darbs sastāv no 61 lappusēm, 18 attēliem, 3 tabulām un 13 pielikumiem. Izmantoti 51 informācijas avoti. Pētījumā secināts, ka Klondaikā, neskatoties uz mārketinga kampaņu plānošanu un rezultātu novērtēšanu, nav efektīvu mārketinga kampaņu. Uzņēmums vairāk nodarbojas ar kopējā tēla popularizēšanu, bet neizmanto kreatīvas un uzmanību piesaistošas kampaņas.
dc.description.abstractBachelor thesis is established about entertainment and recreation place network „Klondaika” marketing campaigns that are based on the theoretical information on the content of the marketing campaign and arrangement. The work evaluates the company's process, marketing campaign and promotional channel evaluation with the aim to identify imperfections of Klondaika marketing campaigns and to determine proposals for the work improvement. In order to obtain the results an analysis of expert and consumer opinions were made, also there were utilized company`s unpublished data. The paper consists of 61 pages, 18 images, 3 tables and 13 attachments. There were 51 information sources used. The research concluded that Klondaika, despite the strategy of marketing campaign and evaluation of the results, does not have effective marketing campaigns. The company is more engaged in the process of promoting the overall image, but it does not embrace creative and appealing campaigns.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectKlondaika
dc.subjectEfektivitāte
dc.subjectMārketinga kampaņas
dc.subjectVirzīšanas kanāli
dc.subjectIzklaides industrija
dc.titleIzklaides un atpūtas vietu tīkla "Klondaika" mārketinga kampaņu analīze.
dc.title.alternativeEntertainment and recreation marketing campaign analysis of "Klondaika" network.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record