Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorBabule, Monta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-06-19T01:02:21Z
dc.date.available2016-06-19T01:02:21Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54596
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31992
dc.description.abstractBakalaura darba tēma “Mārketinga komunikāciju analīze bezrecepšu zāļu tirgū Latvijā” Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par mārketinga komunikāciju, kā arī uz TV reklāmu novērojumu, aptieku avīžu analīzi un patērētāju aptaujas rezultātiem, novērtēt mārketinga komunikāciju efektivitāti bezrecepšu zāļu tirgū Latvijā un izstrādāt priekšlikumus tā pilnveidošanai. Darba pirmajā nodaļā ir pētīti mārketinga komunikāciju teorētiskie aspekti. Otrajā nodaļā ir raksturota farmācijas nozare Latvijā, mārketinga komunikāciju prakse farmācijā un mārketinga komunikāciju likumdošanas ierobežojumi. Trešajā nodaļā tika veikti TV reklāmu novērojumi, analizēta aptieku ikmēneša avīzes un apkopoti aptaujas rezultāti par mārketinga komunikāciju pielietošanu bezrecepšu zāļu tirgū. Darba apjoms -81 lapa. Tajā ir 8 tabulas, 28 attēli un 2 pielikumi.
dc.description.abstractBachelor Thesis “Marketing communication analysis of non-prescription medicine market in Latvia”. The aim is based on the theory of expressing an opinion on marketing communications, as well as the TV ad observation, pharmacy newspapers analysis and consumer survey results, to evaluate the effectiveness of marketing communications of non-prescription medicines in Latvia and to develop proposals for its improvement. The first chapter examines the theoretical aspects of marketing communications. The second chapter describes pharmaceutical industry in Latvia, marketing communications in pharmacy and legislative restrictions. The third chapter sustains of TV commercial observations, analyzed pharmacy newspapers and summarized survey results of marketing communications use of non-prescription medicine. The paper consists of 81 pages. It has 8 tables, 28 figures and 2 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketinga komunikācijas
dc.subjectreklāma
dc.subjectbezrecepšu zāles
dc.subjectzāles
dc.subjectfarmācija
dc.titleMārketinga komunikāciju analīze bezrecepšu zāļu tirgū Latvijā.
dc.title.alternativeMarketing communication analysis of non-prescription medicine market in Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record