Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorMelnbārde, Helga Ingeborga
dc.contributor.authorGurejeva, Jeļena
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:07:00Z
dc.date.available2016-07-02T01:07:00Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other53034
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32011
dc.description.abstractDiplomdarba temats ir “Priekšstatu par naudu veidošana 4-5 gadus vecu bērnu rotaļnodarbībās”. Diplomdarba mērķis ir teorētiski un praktiski izpētīt 4-5 gadus vecu bērnu priekšstatu par naudu veidošanas iespējas rotaļnodarbībās. Diplomdarba izstrādes procesā tika izmantotas tādas pētīšanas metodes, kā pedagoģijas un psiholoģijas literatūras analīze, anketēšana, pedagoģiskā izmēģinājuma metode, pedagoģiskā novērošana, ekspertu atzinumu metode, iegūto rezultātu apkopošana un analīze. Diplomdarba teoretiskajā daļā (1.,2.,3.nodaļa) ir piedāvats 4-5 gadus vecu bērnu attīstības vispārējs raksturojums, izklāstīta priekšstatu veidošana uztveres procesā, raksturota mācību līdzekļu izveide un izmantošana rotaļnodarbībās. Diplomdarba praktiskajā daļā (4.,5. nodaļa) ir aprakstīta pedagoģiskā pētījuma plānošana un realizācija pirmsskolas izglītības iestādē, veikta pedagoģiskā pētījuma rezultātu analīze un izvērtējums.
dc.description.abstractThe theme of this Diploma paper is concept formation about money for 4-5 year-old children in lessons. The aim of this Diploma paper is to study the theoretical and practical concept formation of money among 4-5 year-old children. The research methods used during the writing process were following: pedagogical and psihology literature analysis, poll, pedagogical experiment, experts conclusions method, pedagogical observation, results generalization and analysis. The first three theoretical parts of the Diploma paper include the general developmental characteristics of 4-5 year-olds, their concept formation in the acquisition process and learning material development and using in the lesson. In the forth and fifth practical parts of the Diploma paper plan and realization of pedagogical research in primary education institution are described, analysis and appraisal of pedagogical researchs results are made.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectpriekšstatu veidošana
dc.subjectnauda
dc.subjectpirmsskolas izglītības iestāde
dc.subjectrotaļnodarbība
dc.titlePriekšstatu par naudu veidošana 4-5 gadus vecu bērnu rotaļnodarbībās
dc.title.alternativeConcept formation about money for 4-5 year-old children in lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige