Paņēmieni Amerikāņu kultūras mācīšanai angļu valodas stundās 11. klasē
Author
Matkasimovs, Faruhs
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Auziņa, Anita
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba mērķis bija izpētīt paņēmienus amerikāņu kultūras mācīšanai angļu valodas stundās 11. klasē. Autors uzskata, ka amerikāņu kultūras mācīšanai ir nozīmīga loma 21. gadsimtā. Izvēlētā pētījuma metode bija atsevišķa gadījuma pētījums Rīgas Angļu ģimnāzijā. Datu vākšanas metodes bija skolotāju intervijas, skolēnu anketas, portfolio un atgriezeniskā saite. Pētījuma dati atklāja, ka kultūras paņēmienu izmantošana uzlaboja skolēnu starpkultūru prasmes. Amerikāņu kultūra veicināja skolēnus saskatīt saikni starp idejām, pamatot savu viedokli vai lēmumu kā arī izveidot jaunu oriģinālu darbu vai sniegt savu skatpunktu. Lai arī pētījuma mērķis tika sasniegts, autors iesaka veikt turpmāku pētījumu citās vecuma grupās, lai iegūtu vairāk datu par šo tēmu. The aim of the Diploma Paper was to explore techniques to teach American culture in English lessons in Grade 11. The author believes that teaching American culture, especially in the 21st century is of high importance. The chosen method of the research was a case study in Riga English Grammar School. Interviews, questionnaire, students' portfolios and feedback were chosen as data collection methods. The data reflected that the use of the techniques enhanced students’ intercultural skills. American culture contributed to Grade 11 students' ability to draw connections among ideas, justify a stand or decision as well as produce a new original work or point of view. Even though the research showed beneficial results, the author suggests carrying out further research to gather more data on the topic in other age groups.