Radošās metodes izmantošana sociālpedagoģiskajā darbībā sociālās atstumtības mazināšanai 5.-6. klasē
Автор
Millere, Sandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Visnola, Dace
Дата
2016Metadata
Показать полную информациюАннотации
Sandras Milleres diplomdarbs “Radošās metodes izmantošana sociālpedagoģiskajā darbībā sociālās atstumtības mazināšanai 5. – 6. klasē.” ticis izstrādāts 2015./2016. mg. kādā Rīgas vispārizglītojošajā skolā. Darba teorētiskajā daļā tiek pētīta un analizēta literatūra par sociālo atstumtību, sociālo iekļaušanos, darbā apskatīto vecumposmu, arī radošumu un radošajām metodēm. Tika sastādīta sociālpedagoģiskā programma, kas sevī ietver radošus uzdevumus, darbu ar atbalsta personālu, darbu ar klašu audzinātājiem, darbu ar skolēniem un novērošanu, kā arī sasniegto rezultātu apkopošanu un analīzi. Darba mērķis ir radošo metožu izmantošana sociālpedagoģiskajā izmēģinājuma darbībā ar skolēniem, lai mazinātu sociālo atstumtību klasē. The diploma thesis of Sandra Millere “Creative Methods in Social Pedagogical Activity to Reduce Social Exclusion in Grades 5-6” has been elaborated at academic year 2015/2016 in a public high school of Riga. In the theoretical part is being studied and analyzed literature about social exclusion, social inclusion, investigated age stage, also creativity and creative methods. Has been compiled social pedagogical program, which consists of creative tasks, collaborating with support stuff and teachers, working with pupils and observations of them, as well as reached outcome compilation and analyze. The aim of this thesis is using creative methods in social pedagogical work to reduce social exclusion in a class.