Show simple item record

dc.contributor.advisorVulāne, Anna
dc.contributor.authorTūce, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:07:21Z
dc.date.available2016-07-02T01:07:21Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54842
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32070
dc.description.abstractDiplomdarba 10. klases skolēnu prezentācijas prasmes pilnveidošana latviešu valodas stundās mērķis ir pārbaudīt izstrādātā lingvodidaktiskā materiāla piemērotību 10. klases skolēnu prezentācijas prasmes pilnveidošanai latviešu valodas stundās. Pētījuma aktualitāti nosaka tas, ka prezentāciju veidošana kļūst arvien populārāka, tomēr cilvēkiem trūkst prasmes, izveidot veiksmīgu prezentāciju. Pētījuma trijās nodaļās apkopotas teorētiskās atziņas par pētāmo problēmu. Ceturtajā nodaļā raksturotas mācību metodes, metodiskie paņēmieni un darba organizācijas formas. Piektajā nodaļā raksturota didaktiskā materiāla izstrāde un aprobācija, pedagoģiskā izmēģinājumdarbība un analizēti iegūtie rezultāti. Salīdzinot skolēnu rezultātus izmēģinājumdarbības sākumā un beigās, iespējams secināt, ka pētījuma mērķis tika sasniegts – didaktiskais materiāls ir piemērots 10. klases skolēnu prezentācijas prasmju pilnveidošanai latviešu valodas stundās, jo skolēnu prasmes ir uzlabojušās.
dc.description.abstractThe aim of the Diploma paper entitled Improving Students’ Presentation Skills of the Latvian Language in Grade 10 is to verify if the created linguistic-didactic material is suitable to improve 10th grade students’ presentation skills during Latvian language lessons. The study is topical because giving presentations is becoming more and more popular, yet there is often a lack of necessary skills for a successful presentation. The first three chapters of the research contain theoretical information on the problem to be investigated. Chapter four holds a description of learning methods, methodological techniques and work organisation forms. Chapter five concentrates on the development and approbation of the didactic material, pedagogical testing and analysis of the obtained results. By comparing students’ results in the beginning and at the end of the testing period, it can be concluded that the aim of the research has been achieved – students’ presentation skills have increased, therefore the didactic material is suitable for improving 10th grade students’ presentation skills during Latvian language lessons.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectlingvodidaktiskais materiāls
dc.subjectlatviešu valoda
dc.subjectprezentācijas prasme
dc.subjectpubliskā runa
dc.subjectslaidrāde
dc.title10. klases skolēnu prezentācijas prasmes pilnveidošana latviešu valodas stundās
dc.title.alternativeImproving Students’ Presentation Skills in Lessons of the Latvian Language in Grade 10
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record