Skolēnu darba individualizācijas un diferenciācijas iespējas latviešu valodas mācību procesā 2.klasē
Author
Branka, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Anspoka, Zenta
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba „Skolēnu darba individualizācijas un diferenciācijas iespējas latviešu valodas mācību procesā 2.klasē” mērķis ir pētīt un analizēt skolēna darba individualizēšanas un diferencēšanas iespējas latviešu valodas mācību procesā 2.klasē. Pētījuma aktualitāte izriet no tā, ka mācību procesam skolā jānodrošina katra skolēna izaugsme. Individualizēts un diferencēts mācību process ir veids, kā ievērot katra skolēna individuālās iezīmes un nodrošināt mācību procesu atbilstoši tām. Pētījuma rezultāti liecina, ka sākumskolas latviešu valodas mācību procesā ir diferencējams mācību saturs un tā apguves metodika. The aim of the thesis „Year 2 student possibilities of work individualization and differentiation of the learning processes of Latvian language” is to research and analyse the individualizing and differentiation options of the student during the learning processes in grade 2. The relevancy of the topic can be noted in the fact that the learning process in school has to assure development of each and every student. Individualized and differentiated learning process is a way to notice the individual characteristics of each student, and to provide the learning process accordingly. The results of the research show that in the learning process of the Latvian language classes, there is presence of differentiated content of learning and the method of practice.