Diagnosticējošais darbs matemātikā beidzot 3. klasi
Author
Sarkane, Solvita Marija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbā „Diagnosticējošais darbs matemātikā beidzot 3. klasi” ir analizēta teorija par skolēnu zināšanu un prasmju diagnostikas un vērtēšanas nepieciešamību un prasībām, kas jāievēro veidojot diagnosticējošo darbu. Pētījuma mērķi ir: •ar intervijas palīdzību noskaidrot, kā notiek sagatavošanās process diagnosticējošajam darbam skolā; •izstrādāt prasībām atbilstošus uzdevumus, kurus izmantot sagatavošanās procesā; •izveidot diagnosticējošā darba variantu un analizēt skolēnu rezultātus tajā. Pētījuma daļā uzsvērts sagatavošanas procesa svarīgums un nepieciešamība. Darbā izmantota teorijas analīze, empīriskās metodes: intervija un kontentanalīze. Diplomdarba struktūru veido 4 nodaļas ar apakšnodaļām, nobeigums, izmantotā literatūra un avoti un pielikumi. The Diploma Paper 'The Final Diagnostic Work in Mathematics by Third Class' presents the analysis of the theory about the necessity of the evaluation and diagnosis of learners knowledge and skills as well as requirements that have to be followed when designing a diagnosis test. The aims of the Paper are: •to find out what the process of preparation for the diagnosis test at school is like with the help of interviews; •to design tasks that could be used during the preparation process with reference to the requirements; •to create a diagnosis test and analyze learners' results. The significance and necessity of the preparation process is emphasized in the empirical part. The analysis of the theory is done in the present Paper. Research methods are the following: an interview and content analysis. The Diploma Paper consists of 4 chapters with subchapters, conclusion, bibliography and appendices.