Show simple item record

dc.contributor.advisorNamsone, Dace
dc.contributor.authorSarceviča-Kalviške, Dina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:07:29Z
dc.date.available2016-07-02T01:07:29Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55391
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32102
dc.description.abstractPĒCSTUNDAS DISKUSIJA DABASZINĀTŅU SKOLOTĀJA REFLEKSIJAS PILNVEIDEI. D. Sarceviča-Kalviške, zinātniskā vadītāja Dr. paed. Dace Namsone. Maģistra darbs, 83 lappuses, 9 attēli, 3 tabulas, 45 literatūras avoti, 12 pielikumi. Latviešu valodā. Refleksijas prasme ir būtiska skolotāja profesionālajā darbībā, lai skolotājs objektīvi izvērtētu savu pieredzi, izdarītu secinājumus un balstītu tajos savu tālāko darbību. Pēcstundas diskusija ir viena no metodēm, lai veicinātu refleksijas prasmes pilnveidi, tomēr trūkst pētījumu, kas atklātu pēcstundas diskusijas lomu saistībā ar dažāda līmeņa refleksijas prasmi, kā arī pēcstundas diskusijas vadītāja darbību lomu tajā. Gadījuma pētījuma ietvaros veikta divu Latvijā praksē pielietotu pēcstundas diskusiju pieeja, izvērtējot to uzbūves un pēcstundas diskusijas vadītāja darbību lomu dabaszinātņu skolotāja refleksijas prasmes pilnveidē. Pētījuma ietvaros veikti pēcstundas diskusijas novērojumi, daļēji strukturētas intervijas un dokumentu satura analīze. Analizēta pēcstundas diskusiju uzbūve, diskusijas vadītāja darbību veidi un saistība ar skolotāja virzīšanu uz refleksiju dažādos līmeņos, analizēta pēcstundas diskusiju ietekmējošu faktoru loma. Izstrādāti metodiskie ieteikumi pēcstundas diskusijas pielietojumam un atbalsta personas darbībai praksē. Key words: REFLECTION SKILLS, REFLECTION LEVELS, POST-LESSON DISCUSSION
dc.description.abstractPOST-LESSON DISCUSSION FOR DEVELOPMENT OF TEACHERS’ REFLECTION SKILLS. D. Sarceviča-Kalviške, scientific advisor Dr. paed. Dace Namsone. Master thesis, 83 pages, 9 figures, 3 tables, 45 literature references, 12 appendices. In Latvian. Reflection skills are relevant for teachers’ professional activity in order to evaluate their experience, draw conclusions and base further actions on those. Post-lesson discussion is one of methods used to facilitate development of reflection skills but there is lack of research that reveals connection between use of post-lesson discussion and development of different reflection skill levels, as well as role of post-lesson discussion facilitator in this process. Case study of master thesis includes analysis of two post-lesson approaches practically used in Latvia. In terms of this research post-lesson discussion structure and role of discussion facilitator has been analysed. Research data were gathered using observations, semi-structured interviews and document content analysis. Post-lesson discussion structure, actions of discussion facilitator and their connection to reflection of different levels were analyzed. Methodical recommendations for effective use of post-lesson discussion and operation of post-lesson facilitator were developed. Key words: REFLECTION SKILLS, REFLECTION LEVELS, POST-LESSON DISCUSSION
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectRefleksijas prasme
dc.subjectRefleksijas līmeņi
dc.subjectPēcstundas diskusija
dc.subjectRefleksija
dc.titlePēcstundas diskusija dabaszinātņu skolotāja refleksijas prasmes pilnveidei
dc.title.alternativePost-lesson Discussion for Development of Teachers’ Reflection Skills
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record