dc.contributor.advisor | Mencis, Jānis | |
dc.contributor.author | Medne, Lāsma | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2016-07-02T01:07:44Z | |
dc.date.available | 2016-07-02T01:07:44Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | 54400 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32130 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba ietvaros tiek aprakstīta praktisko darbu nepieciešamība ģeogrāfijas un dabaszinības mācību stundu procesā, ar kuru palīdzību tiek attīstītas un pilnveidotas skolēnu kartogrāfiskās prasmes. Darba ietvaros tika apkopota teorija par mācību metodēm, to klasifikācija, izpētītas un aprakstītas dažādas praktisko darbu metodes un pieejas, izpētīti ģeogrāfijas un dabaszinības mācību satura programmā piedāvātie praktiskie darbi mācību priekšmetos. Pārbaudīta praktisko darbu metode praksē, veidotas un izanalizētas aptaujas gan skolēnu, gan skoloUtāju vidū par praktiskajiem darbiem, to plusiem un mīnusiem. Darba rezultāti tika apkopoti izanalizējot skolēnu pārbaudes darba rezultātus, aptauju rezultātus un tika izdarīti secinājumi, kas apstiprina, ka praktisko darbu metode palīdz skolēniem labāk apgūt kartogrāfiskās prasmes. | |
dc.description.abstract | In the frame of course work practical necessity of geography and natural science lesson learning process was described with the aim of improvement and development of pupils practical cartographic skills. Within the framework teaching methods theory and classification were collected, analyzed use of practical teaching methods and described variety of practical methods and approaches, studied offered and applied practical works in geography and natural science lessons programs, examined practical methods in practice, designed and analyzed surveys about practical work necessity in geography and natural sciences lessons, both, to pupils and teachers. The results were summarized analysing pupils tests results, results of surveys and conclusions, what confirms that practical work method improves pupil’s cartographic knowledge. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | ģeogrāfija | |
dc.subject | dabaszinības | |
dc.subject | praktiska nodarbība | |
dc.subject | kartogrāfiskās prasmes | |
dc.title | Praktiskie darbi ģeogrāfijas mācību procesā kartogrāfisko prasmju pilnveidei | |
dc.title.alternative | Practical works in geography lessons to improve the cartographicskills | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |