Datorikas apguves iespējas dažādās pasaules valstīs
Author
Buls, Rihards
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Vēzis, Viesturs
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Datorikas apguves iespējas dažādās pasaules valstīs” mērķis ir izvērtēt dažādu pasaules valstu datorikas apguves pieredzi vispārizglītojošās mācību iestādēs, lai piedāvātu mācību saturu, kas sekmētu arī tālāku datorikas apguvi augstākās izglītības mācību iestādēs. Izstrādātā darba ietvaros veicu vairāku valstu vispārizglītojošo skolu datorikas apguves satura analīzi, kuru balstīju uz vienotu izpētes metodoloģiju un metriku. Izpētīju ar datoriku saistīto studiju programmu uzņemšanas prasības dažādu valstu augstskolās. Sniedzu savu risinājumu ideālajam skolu datorikas modelim, atklājot obligāti iekļaujamo datorikas mācību priekšmeta saturu, kā arī apzināju blakus faktorus, kas varētu sekmēt studiju uzsākšanu ar datoriku saistītās augstskolu studiju programmās. Darba apjoms: 43 lpp., 90 avoti un 7 tabulas. The objective of bachelor’s thesis “Computing learning possibilities in various countries around the world” is to evaluate computing learning experience of basic education institutions in various countries of the world, in order to offer training content that would promote further computing learning in institutions of higher education. Within the work, basic education school learning content analysis was performed, which was based on united methodology and metrics. Researched admission requirements of computing associated study programmes in institutions of higher education in different countries. Offered my solution to ideal school computing model by revealing mandatory content of computing subject, and identified other factors that may promote admission to computing related university programmes. Magnitude of work: 43 pages, 90 sources and 7 tables.