• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reālā laika ēnu simulācija datorgrafikā

Thumbnail
View/Open
302-54727-Gribulis_Viesturs_vg11061.pdf (2.130Mb)
Author
Gribulis, Viesturs
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Freivalds, Kārlis
Date
2016
Metadata
Show full item record
Abstract
Šajā darbā autors pētīja dažādas ēnu simulācijas tehnikas reālā laika attēla renderēšana datorgrafikā, lielākoties uzsvaru liekot uz divām plaši izmantojamām ēnu simulācijas tehnikām datorgrafikas industrijā – ēnu kartes un ēnu tilpnes tehnikas. Autors veica dažādu ēnu simulācijas tehniku un algoritmu izpēti un salīdzināšanu. Autors izpētīja, ar kādām problēmām var saskarties, implementējot ēnu simulācijas algoritmus, un kā šis problēmas atrisināt. Tika izpētītas algoritmu un tehniku optimizācijas un uzlabošanas iespējas. Autors veica praktisku mēģinājumu implementēt dažādu ēnu simulācijas tehniku un algoritmu risinājumus. Iegūtās programmas tika tālāk izmantotas, lai veiktu ēnu simulācijas tehniku un algoritmu salīdzinājumu, profilēšanu un analīzi.
 
The author researched shadow simulation techniques in real-time computer graphics rendering with the main focus on the two most popular and widespread shadow rendering techniques – the shadow map and the shadow volume. The author researched and compared various shadow rendering techniques and algorithms. The author researched problems that arise while implementing given shadow rendering techniques and algorithms, and found solutions to these problems. Optimization and improvement possibilities for various shadow rendering techniques were also researched. The author made a practical attempt to implement various shadow rendering technique solutions. Created solutions were later used to compare, profile and analyze various shadow rendering techniques and algorithms.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32300
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV