Show simple item record

dc.contributor.advisorFreivalds, Kārlis
dc.contributor.authorGribulis, Viesturs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:08:43Z
dc.date.available2016-07-02T01:08:43Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54727
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32300
dc.description.abstractŠajā darbā autors pētīja dažādas ēnu simulācijas tehnikas reālā laika attēla renderēšana datorgrafikā, lielākoties uzsvaru liekot uz divām plaši izmantojamām ēnu simulācijas tehnikām datorgrafikas industrijā – ēnu kartes un ēnu tilpnes tehnikas. Autors veica dažādu ēnu simulācijas tehniku un algoritmu izpēti un salīdzināšanu. Autors izpētīja, ar kādām problēmām var saskarties, implementējot ēnu simulācijas algoritmus, un kā šis problēmas atrisināt. Tika izpētītas algoritmu un tehniku optimizācijas un uzlabošanas iespējas. Autors veica praktisku mēģinājumu implementēt dažādu ēnu simulācijas tehniku un algoritmu risinājumus. Iegūtās programmas tika tālāk izmantotas, lai veiktu ēnu simulācijas tehniku un algoritmu salīdzinājumu, profilēšanu un analīzi.
dc.description.abstractThe author researched shadow simulation techniques in real-time computer graphics rendering with the main focus on the two most popular and widespread shadow rendering techniques – the shadow map and the shadow volume. The author researched and compared various shadow rendering techniques and algorithms. The author researched problems that arise while implementing given shadow rendering techniques and algorithms, and found solutions to these problems. Optimization and improvement possibilities for various shadow rendering techniques were also researched. The author made a practical attempt to implement various shadow rendering technique solutions. Created solutions were later used to compare, profile and analyze various shadow rendering techniques and algorithms.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDatorzinātne
dc.subjectmīkstā ēna
dc.subjectēnu karte
dc.subjectēnu tilpne
dc.subjectreālā laika renderēšana
dc.subjectēnotājs
dc.titleReālā laika ēnu simulācija datorgrafikā
dc.title.alternativeReal time shadow rendering in computer graphics
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record