Interneta mārketinga pilnveidošana uzņēmumā
Автор
Peipiņš, Rolands
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rozīte, Kristīne
Дата
2016Metadata
Показать полную информациюАннотации
Interneta mārketings mūsdienās ir visefektīvākais veids, kā popularizēt uzņēmumu, tā produktu vai pakalpojumu, jo šobrīd interneta lietotāju skaits sasniedz gandrīz vai pusi no visiem pasaules iedzīvotājiem. Interneta izmantošana biznesā palielina informācijas aprites ātrumu, samazina mārketinga izmaksas un dod iespēju īsākā laika posmā sasniegt uzņēmuma mērķus. Bakalaura darba mērķis ir iepazīties un izpētīt iespējamās interneta mārketinga aktivitātes un metodes, un uz tā pamata izstrādāt priekšlikumus konkrēta uzņēmuma interneta mārketinga aktivitāšu plāna pilnveidošanā. Darba mērķis tika sasniegts. Darba autora priekšlikumi tika daļēji realizēti un tika novērtēta izmaiņu ieviešanas ietekme uz uzņēmumu. Daži no galvenajiem uzņēmuma darbības efektivitātes raksturojošiem rādītājiem pēc izmaiņu ieviešanas ir uzlabojušies. Internet marketing nowadays is the most effective way to promote the company, its products or services, as the current number of internet users reached almost half of the world's population. Use of the internet in business increases the speed of information flow, reduces marketing costs and gives a chance to achieve the company's goals in shorter period of time. The aim of the bachelor’s thesis is to learn about and explore internet marketing activities and methods, and according to that, develop proposals for a certain company's internet marketing plan improvement. The aim was achieved. The author proposals were partially implemented and were evaluated implementation of the changes impact on the company. Some of the main business indicators characterizing the efficiency of their activity has improved.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Vizualizācija un mijiedarbības iespējas interneta portālos "Diena.lv", "nra.lv" un "LA.lv": interneta lietotāju aktivitātes analīze
Kazuša, Agnija (Latvijas Universitāte, 2009)Maģistra darbā „Vizualizācija un mijiedarbības iespējas interneta portālos „Diena.lv, „nra.lv”, „LA.lv”: interneta lietotāju aktivitātes analīze” pētīta interneta lietotāju aktivitāte attiecībā uz trim Latvijas nacionālo ... -
Tirgū ieiešanas metodes internetā bāzētam, jaunizveidotam uzņēmumam: individualizētu somu tirdzniecības internetā analīze Francijas tirgū
Lasmanis, Jānis (Latvijas Universitāte, 2012)Šī darba mērķis ir analizēt internetā bāzēta, jaunizveidota uzņēmuma ieiešanas metodes Francijas rokassomiņu tirgū. Darbā aplūkotas dažādas tirgū ieiešanas metodes un to iedalījums, M. Portera piecu spēku modelis un tā ... -
No Google interneta meklēšanas dziņa indeksēto interneta vietņu izskaužamo SEO metožu kopuma noteikšanas izpēte un algoritma izstrāde.
Upītis, Kārlis (Latvijas Universitāte, 2012)Autora izvirzītie Bakalaura darba mērķi bija izprast Google interneta vietņu vērtēšanas algoritmu, kā arī veikt labās un sliktās prakses SEO metožu izpēti un analīzi, rezultātā iegūstot indeksēto interneta vietņu izskaužamo ...