Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadims
dc.contributor.authorPuķītis, Rūdolfs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:09:13Z
dc.date.available2016-07-02T01:09:13Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54564
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32392
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir „Zāļu zīmola konkurētspējas priekšrocību ietekme uz ģimenes ārstu lojalitāti”. Darba mērķis ir izpētīt zāļu zīmola konkurētspējas priekšrocību ietekmi uz ģimenes ārstu lojalitāti, un, pamatojoties uz pētījuma rezultātiem, sniegt priekšlikumus, kā vairot ģimenes ārstu lojalitāti zāļu zīmoliem. Darbs sastāv no 4 nodaļām. 1. nodaļā raksturoti zīmola un lojalitātes teorētiskie aspekti. 2. nodaļa sastāv no farmaceitiskā tirgus raksturojuma. 3. nodaļā identificēti ārstu lojalitāti ietekmējošie faktori. 4. nodaļā analizēts pētījums par ģimenes ārstu lojalitāti ietekmējošiem faktoriem. Darba apjoms ir 93 lpp. Tajā iekļauts 31 attēls, 5 tabulas, 1 pielikums. Izmantotās literatūras saraksts satur 82 avotus. Atslēgvārdi: zīmols, patērētāju lojalitāte, zīmola lojalitāte, lojalitāti ietekmējošie faktori, farmaceitiskais tirgus.
dc.description.abstractThe Master thesis’ title is “Influence of drug brand competitive advantages on general practitioner loyalty”. The aim of the paper is to research the influence of drug brand competitive advantages on general practitioner loyalty, and based on the research results, give suggestions, how to increase general practitioner loyalty to drug brands. The paper consists of 4 chapters. Chapter 1 describes the theoretical aspects of brands and loyalty. Chapter 2 contains the description of pharmaceutical market. Chapter 3 identifies factors which influence physician loyalty. Chapter 4 analyses the research about factors influencing general practitioner loyalty. The paper conists of 93 pages. It contains 31 pictures, 5 tables, 1 appendix. The list of references consists of 82 sources. Keywords: brand, consumer loyalty, brand loyalty, factors influencing loyalty, pharmaceutical market.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectzīmols
dc.subjectpatērētāju lojalitāte
dc.subjectzīmola lojalitāte
dc.subjectlojalitāti ietekmējošie faktori
dc.subjectfarmaceitiskais tirgus
dc.titleZāļu zīmola konkurētspējas priekšrocību ietekme uz ģimenes ārstu lojalitāti
dc.title.alternativeInfluence of drug brand competitive advantages on general practitioner loyalty
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record