Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķilters, Jurģis
dc.contributor.authorMartinsone, Rūta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:12:01Z
dc.date.available2016-07-02T01:12:01Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54861
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32934
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir “Sabiedrisko attiecību aģentūru identitātes analīze paškategorizācijas teoriju ietvarā”. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kā dažādu sabiedrisko attiecību aģentūru darbinieki kategorizē sevi savas nodarbošanās kontekstā. Darba teorētisko bāzi veido būtiskāko teoriju kopums - patības, sociālās identitātes, paškategorizācijas, organizācijas un sabiedrisko attiecību teorijas. Darba empīrisko daļu veido aptauja, kas ietver produkcijas testu un pieņemamības vērtēšanas uzdevumu, izmantojot Likerta skalu. Tāpat tiek izmantota daļēji strukturētā intervija, kvantitatīvā un kvalitatīvā kontentanalīze. Pētījums parāda, ka Latvijas sabiedrisko attiecību speciālistu patību veido no konteksta atkarīgu patības aspektu kopums. Aģentūru darbinieki sevi kategorizē 3 lielās grupās - atbilstoši sociālajām lomām, patības aspektiem, rakstura īpašībām.
dc.description.abstractThe topic of the Master’s Thesis is the “Identity of Public Relations agencies: An analysis in the framework of self-categorization theories”. The goal of the research is to determine how employees of different Public Relations agencies categorize themselves within the context of their occupation. The theoretical part of the research is based on a selection of the most essential theories – the self, social identity, self-categorization, organisation and public relations theory. The empirical part of the research consists of a survey, which includes a production test and an exercise which assesses acceptability by using the Likert Scale. Additionally, the empirical part of the research includes a partially structured interview, a qualitative and quantitative context analysis. The research shows that the self of Latvian Public Relations specialists is made up from a series of context dependent aspects of the self. Agency employees categorize themselves into 3 large groups – according to social roles, aspects of the self and their character.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectpatība
dc.subjectidentitāte
dc.subjectpaškategorizācija
dc.subjectsabiedrisko attiecību aģentūru darbinieki
dc.titleSabiedrisko attiecību aģentūru identitātes analīze paškategorizācijas teoriju ietvarā
dc.title.alternativeIdentity of Public Relations agencies: An analysis in the framework of self-categorization theories
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record