Pilsētas mārketings: Daugavpils pilsētas piemērs
Author
Radzeviča, Alīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Pilsētas mārketings: Daugavpils pilsētas piemērs”. Darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir Daugavpils pilsētas mārketinga komunikācija, un kāda ir cilvēku attieksme pret veiktajām aktivitātēm un pilsētas zīmolu. Darbs sastāv no teorijas, metodoloģijas, empīriskās daļas un secinājumiem. Teorētiskajā daļā tiek apskatīta teorija par pilsētas mārketingu, pilsētas mārketinga instrumentiem un iesaistītajām pusēm, pilsētas zīmolu, zīmola funkcijām un nozīmi. Darbā ir izmantotas divas pētniecības metodes: aptauja un daļēji strukturētā intervija. Empīriskās daļas ietvaros tiek analizētas intervijas ar pilsētas mārketinga speciālistiem un Daugavpils iedzīvotāju atbildes uz aptaujas jautājumiem. Darba noslēgumā tiek atspoguļoti rezultāti, kuri atklāj Daugavpils pilsētas mārketinga komunikācijas trūkumus. Tiek piedāvāti priekšlikumi situācijas uzlabošanai. The theme of this Bachelor Thesis is “City marketing: an example of Daugavpils city”. The main aim of this paper is to analyze the nature of marketing of Daugavpils city and the attitude of citizens about government activities and about city branding. The Bachelor Thesis consists of theory, methodology, empirical part and conclusions. The theoretical part explains theory about city marketing, city marketing tools and stakeholders, city brand functions and meanings of the brand. The analysis of the interviews with city marketing experts and survey results are conducted by using two types of methodology – questionnaire and semi-structured interview. Conclusions reflect the results, which shows disadvantages of marketing communication in Daugavpils city. The author offers suggestions to improve the situation.