Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorRadzeviča, Alīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:12:04Z
dc.date.available2016-07-02T01:12:04Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55122
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32947
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Pilsētas mārketings: Daugavpils pilsētas piemērs”. Darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir Daugavpils pilsētas mārketinga komunikācija, un kāda ir cilvēku attieksme pret veiktajām aktivitātēm un pilsētas zīmolu. Darbs sastāv no teorijas, metodoloģijas, empīriskās daļas un secinājumiem. Teorētiskajā daļā tiek apskatīta teorija par pilsētas mārketingu, pilsētas mārketinga instrumentiem un iesaistītajām pusēm, pilsētas zīmolu, zīmola funkcijām un nozīmi. Darbā ir izmantotas divas pētniecības metodes: aptauja un daļēji strukturētā intervija. Empīriskās daļas ietvaros tiek analizētas intervijas ar pilsētas mārketinga speciālistiem un Daugavpils iedzīvotāju atbildes uz aptaujas jautājumiem. Darba noslēgumā tiek atspoguļoti rezultāti, kuri atklāj Daugavpils pilsētas mārketinga komunikācijas trūkumus. Tiek piedāvāti priekšlikumi situācijas uzlabošanai.
dc.description.abstractThe theme of this Bachelor Thesis is “City marketing: an example of Daugavpils city”. The main aim of this paper is to analyze the nature of marketing of Daugavpils city and the attitude of citizens about government activities and about city branding. The Bachelor Thesis consists of theory, methodology, empirical part and conclusions. The theoretical part explains theory about city marketing, city marketing tools and stakeholders, city brand functions and meanings of the brand. The analysis of the interviews with city marketing experts and survey results are conducted by using two types of methodology – questionnaire and semi-structured interview. Conclusions reflect the results, which shows disadvantages of marketing communication in Daugavpils city. The author offers suggestions to improve the situation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectpilsētas mārketings
dc.subjectpilsētas zīmols
dc.subjectvietas mārketings
dc.subjectDaugavpils
dc.titlePilsētas mārketings: Daugavpils pilsētas piemērs
dc.title.alternativeCity marketing: an example of Daugavpils city
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige