Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorOzoliņa, Annija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:12:06Z
dc.date.available2016-07-02T01:12:06Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55242
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32958
dc.description.abstractBakalaura darba "Korporatīvā sociālā atbildība: "RIMI" un "MAXIMA" gadījuma analīze" pētījuma problēma – uzņēmējiem trūkst zināšanas par korporatīvās sociālās atbildības (KSA) praksi, tādējādi KSA un tās aktivitātes netiek pietiekami komunicētas patērētājiem, kas varētu veicināt to piederības sajūtu un lojalitāti uzņēmumam. Pētījuma mērķis bija noskaidrot un izpētīt KSA aspektus un iemeslus, kāpēc zīmolam vajadzētu kļūt sociāli atbildīgam, ņemot vērā uzņēmuma pārstāvju un patērētāju atsauksmes par KSA praksi, kuru īsteno "Rimi" un "Maxima". Darba teorētiskajā daļā apskatīts KSA, biznesa ētikas un korporatīvās kultūras jēdzieni. Darbā izmantotās pētnieciskās metodes – daļēji strukturētā intervija un aptauja. Darbā secināts, ka uzņēmumu pārstāvjiem un sabiedrībai trūkst zināšanas par KSA, kas veicinātu uzņēmuma un sabiedrības labklājību.
dc.description.abstractThe bachelor thesis "Corporate social responsibility: case study of "RIMI" and "MAXIMA"" problem – businessman’s lack of knowlege about practice of corporate social responsibility (CSR), thereby CSR and it’s activities are not sufficiently communicated to consumers. The aim was to identify and explore aspects and reasons of CSR, why the brand should become socially responsible, taking account of the company representatives, as well as consumer reviews about company’s CSR practice implemented by "Rimi" and "Maxima". In the theoretical part is described the concept of CSR, business ethics and corporate culture. Semi – structured interview and survey were used as research methods. Results of the research shows that businessman’s and societies have lack of knowledge about CSR, which could promote company and public welfare.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectkorporatīvā sociālā atbildība
dc.subjectRimi
dc.subjectMaxima
dc.subjectkorporatīvā kultūra
dc.subjectbiznesa ētika
dc.titleKorporatīvā sociālā atbildība: "RIMI" un "MAXIMA" gadījuma analīze
dc.title.alternativeCorporate social responsibility: case study of "RIMI" and "MAXIMA"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record