Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorLiepiņa, Annija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:12:08Z
dc.date.available2016-07-02T01:12:08Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55279
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32965
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Saldumu pirkšanas un patērēšanas paradumi studentu auditorijā” Tā mērķis ir noskaidrot, kādus saldumus visbiežāk izvēlās studenti, kādi ir galvenie faktori, kas ietekmē pirkuma izvēli – cena, akcijas, iepriekšējā pieredze un citi faktori. Darba mērķis ir noskaidrot studentu iecienītākos saldumu ražotājus, aplūkot un salīdzināt to komunikāciju sociālajos tīklos. Darba teorētiskajā daļā tika apskatīta teorija par patērētājiem, to uzvedību, rīcības psiholoģiju un patērētāju rīcību produktu izvēlē. Tika apskatīta arī teorija par zīmoliem, to atpazīstamību un vērtību veidošanu. Darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas.
dc.description.abstractBachelor`s thesis title is: „Habits of buying and consumption of sweets among students”. The aim of bachelor paper is to find out what kind of sweets are the most common choice for students, what are the main factors that influence purchasing decisions - price, promotions, previous experience and other factors. As well as the paper aim is to find out the students' favourite sweets producers and to look and compare their communication in social networks. In the theoretical part the theory of consumer behaviour, action psychology and consumer behaviour in the choice of product were examined. This part also reviews the theory of brands, their visibility and value creation. The paper consists of three parts - theoretical, methodological and empirical parts.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectpatērētāji
dc.subjectzīmoli
dc.subjectsaldumu ražotāji
dc.subjectrīcības psiholoģija
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.titleSaldumu pirkšanas un patērēšanas paradumi studentu auditorijā
dc.title.alternativeHabits of buying and consumption of sweets among students
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record