Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Liene
dc.contributor.authorSilinga, Arita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:12:08Z
dc.date.available2016-07-02T01:12:08Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55280
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32966
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Pilsētas svētki kā mārketinga rīks: Talsu pilsētas svētku un Sabiles Vīna svētku salīdzinājums”. Darba mērķi ir noskaidrot, cik noderīgi pilsētas svētki ir kā mārketinga instruments pilsētu popularizēšanai. Kādi organizatoriskie līdzekļi un kanāli tiek izmantoti pilsētas svētku veidošanā, lai veicinātu svētku apmeklētāju piesaisti? Darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā aprakstīta teorija par mārketingu, teritoriālo mārketingu un pasākuma mārketingu veidošanos un principiem. Pētījumā izmantotas 2 pētnieciskās metodes: daļēji strukturētā intervija un kvantitatīvā anketēšana. Rezultāti norāda, ka pilsētas svētku organizēšana būtiski uzlabo vietas atpazīstamību.
dc.description.abstractThe theme of this Bachelor Thesis ir „City festival as an marketing tool: comparative study of Talsi city festival and Sabile Wine fetsival”. The main aim of this work is to find out how useful city festival is as a marketing tool to promote the city. What organizational tools and channels are used for city festivals to stimulate visitors attraction. The paper consist of three main parts: theoretical part, methodology and empirical part. Theoretical part consist of theory about marketing, territorial marketing and event marketing formation and principles. Two different types of methodology have been identified and used – semi structured interviews and questionnaire. The results show that organization of the city festival significantly improves places visibility.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectmārketings
dc.subjectteritoriālais mārketings
dc.subjectpasākuma mārketings
dc.subjectpilsētas svētki
dc.subjectmārketinga instruments
dc.titlePilsētas svētki kā mārketinga rīks: Talsu pilsētas svētku un Sabiles Vīna svētku salīdzinājums
dc.title.alternativeCity festival as an marketing tool: comparative study of Talsi city festival and Sabile Wine festival
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record