Latvijas sabiedrisko un komerciālo mediju žurnālistu komunikācija mikroblogošanas vietnē Twitter un sociālajā tīklā Instagram
Author
Cīrule, Lelde Adele
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Brice, Līva
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Latvijas sabiedrisko un komerciālo mediju žurnālistu komunikācija mikroblogošanas vietnē Twitter un sociālajā tīklā Instagram”. Veiktā darba mērķis ir noskaidrot, kādi tvitera un instagrama lietotāji ir sabiedrisko mediju un komerciālo mediju žurnālisti un, kādi ir šo žurnālistu sociālo mediju lietošanas paradumi. Darbs ietver 7 nodaļas un 17 apakšnodaļas. Bakalaura darba teorētiskajā daļā apkopoti teorētiskie materiāli par sociālajiem medijiem, tviteri, instagramu, žurnālistiku, reklāmu sociālo mediju profilos, kā arī, par tvitera un instagrama ietekmi uz žurnālistu profesionālo darbību. Bakalaura darbā izmantotas divas pētniecības metodes – kontentanalīze un intervijas. Bachelor work theme is “Latvian public and commercial media journalists’ communication in microblogging site Twitter and social network Instagram”. Main objective of work is to find out what kind of twitter and instagram users are public and commercial media journalists and what are those journalists social media habits. The work includes 7 chapters and 17 subdivisions. Bachelor work theoretical part summarized the theoretical material about social media, Twitter, Instaram, journalism, as well as Twitter and Instagram impact on journalists professional activities. Used two research methods - content analysis and interviews.