Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorVecenāne, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:12:12Z
dc.date.available2016-07-02T01:12:12Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55849
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32987
dc.description.abstractDarba tēma ir “Fazer” maizes zīmola komunikācija: zīmola atpazīstamība maizes lietotāju auditorijā. Šī darba mērķis ir noskaidrot uzņēmuma “Fazer” maizes zīmola atpazīstamību maizes lietotāju vidū un izpētīt kas to ietekmē. Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām - teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas, kā arī secinājumiem. Darba teorētiskais pamatojums balstīts uz literatūru par zīmolvedību, zīmola dzīves ciklu un mārketinga komunikācijām. Pētījuma metodoloģija iekļauj patērētāju aptauju un strukturētu interviju. Pētījuma rezultātā secināts, ka “Fazer” maizes zīmols ieguvis plašu atpazīstamību maizes lietotāju vidū, pateicoties augstajai kvalitātei un plašajam maizes sortimentam, taču ekonomiskajai situācijai Latvijā ir liela ietekme uz patērētāju. Integrētā mārketinga komunikācijas aktivitātēm ir nozīmīga loma patērētāju maizes izvēlē. Cena un īpašas atlaides būtiski ietekmē patērētāju maizes pirkšanas paradumus. Darba apjoms ir 84 lapaspuses, tajā ir 24 attēli, 2 tabulas un 3 pielikumi.
dc.description.abstractThe bachelor thesis "Fazer bread brand communication: bread consumers' awareness of the brand” aims to explore the bread consumers’ awareness of the company “Fazer” bread brand and to clarify what affects it. The bachelor thesis consists of three parts – theoretical, methodological and research part, as well as conclusions. The theoretical foundation is based on the literature on branding, the brand life cycle and marketing communications. Research methodology includes the consumer survey and a structured interview. The study concludes that the brand “Fazer” has gained wide recognition among consumers thanks to the high quality and wide assortment, yet the economical situation in Latvia has great impact upon the consumer. Integrated marketing communication activities help consumers in their choice of bread. Prices and special discounts play an important role in the consumers' buying choices and habits. The bachelor thesis: 84 pages, 24 images 2 tables and 3 annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectZīmola atpazīstamība
dc.subjectZīmolvedība
dc.subjectMārketinga komunikācija
dc.subjectFazer
dc.titleFazer maizes zīmola komunikācija: zīmola atpazīstamība maizes lietotāju auditorijā
dc.title.alternativeFazer bread brand communication: bread consumers' awareness of the brand
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record