Show simple item record

dc.contributor.advisorMarkss, Ardis
dc.contributor.authorBrūvere, Gundega
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:06:53Z
dc.date.available2016-07-04T01:06:53Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other53848
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33041
dc.description.abstractMūsdienās liela nozīme tiek piešķirta produkta vizuālajam izskatam, lai tas spētu konkurēt un izceltos pārējo starpā. Laikā, ko dēvē par „tehnoloģiju laikmetu”, strauji attīstījušās dažādas tehnikas un tehnoloģijas ar kuru palīdzību var unikāli noformēt iepakojuma dizainu. Darba mērķis ir izpētīt to kā tehnoloģiju attīstība ietekmē vīna etiķešu grafisko dizainu un, darba rezultātā, izveidot šādu grafisko dizainu kā arī kopējo noformējumu vīnu sērijai „Mediterranean Wines”. Autora izvirzītais pētījuma jautājums ir: „Vai tehnoloģiju progress ietekmē vīna etiķešu grafisko dizainu?” Lai atbildētu uz šo jautājumu tika apskatīti un salīdzināti grafiskā dizaina paraugi, kas veidoti dažādos laika periodos, un veikta dizaina analīze. Tika secināts, ka izmantotajām tehnikām vīna etiķešu noformēšanā ir liela nozīme un to pielietošana ietekmē rezultātu. Iegūtās zināšanas tika pielietotas radošā darba izveidē un, atbilstoši izvirzītajiem kritērijiem, tika izveidots vīna etiķešu dizains.
dc.description.abstractThe topic of this Bachelors thesis is as follows: The evolution of graphic design for wine labels influenced by technology advancements. Nowadays, visual appearance plays an increasingly pivotal role in the success and ability to compete for any product. During the “age of technology”, as our times are often referred to, the evolution of technologies and techniques for unique graphic designs has picked up the pace swiftly. The aim of this thesis is to investigate the relation between evolution of technology and graphic design of wine labels in order to create a new graphic design and overall design for a line of wines called „Mediterranean Wines” as an outcome. The research question posed by the author is: “Do technology advancements affect the graphic design of wine labels?” In order to answer this, a substantial analysis and comparison of different design examples throughout history was carried out. It was concluded that the utilization of developed techniques has a big impact on creating wine label designs. The gathered information was then adopted in order to carry out the creative work of creating a wine label according to the criteria identified during the theoretical part.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectgrafiskais dizains
dc.subjecttehnoloģijas
dc.subjecttehnikas
dc.subjectiepakojums
dc.subjectetiķete
dc.titleVīna etiķešu grafiskā dizaina attīstība tehnoloģiju progresa ietekmē
dc.title.alternativeThe influence of tehnological advancement on the graphic design of wine labels
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record