Show simple item record

dc.contributor.advisorRaževa, Astrīda
dc.contributor.authorTuvikene, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:07:02Z
dc.date.available2016-07-04T01:07:02Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54273
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33069
dc.description.abstractDaces Tuvikenes diplomdarba tēma ir „Sociālā pedagoga darbība sociālās korekcijas programmas īstenošanā”. Tēmas izvēli noteikusi ieinteresētība sociālā pedagoga profesijai apgūtajām prasmēm, zināšanām un kompetencēm. Diplomdarba mērķis ir izpētīt sociālā pedagoga darbību sociālās korekcijas programmas īstenošanā. Teorētiskajā daļā sniegts socializācijas procesa un sociālās korekcijas raksturojums. Praktiskajā daļā veikts pētījums par sociālā pedagoga darbību sociālās korekcijas programmās vispārizglītojošā un slēgta tipa mācību iestādē, modelēta un aprobēta sociālpedagoģiskās darbības programma, sociālā pedagoga, kā sociālās korekcijas klases audzinātāja darbības satura un realizēšanas izpētei Rīgas 41.vidusskolā. Atslēgvārdi: audzināšanas process, audzinātājs, kompetences, pašaudzināšana, socializācija, sociālā korekcija, vērtības.
dc.description.abstractAuthor diploma work thesis theme is „Activity of the Social Pedagogue in Implementing Social Correction Programme”. Theme choice has been determined by interest in social pedagougue profession learned skills, knowledge and competences. The aim of diploma work has been chosen to explore how does socialpedagogical work has been realised in primary education at social adjustment. In theoretical part has been given socialization process and social adjustment characterisation. In practical part has made research comparing social pedagougue work realization at social adjustment program at comprehensive educational institution and at closed type educational institution. There have modeled socialpedagogical working program and done its approbation, social pedagougue, as social adjustment class teacher working content and its realization exploration in Riga 41. high school.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectaudzināšanas process
dc.subjectaudzinātājs
dc.subjectkompetences
dc.subjectpašaudzināšana
dc.subjectsocializācija
dc.titleSociālā pedagoga darbība sociālās korekcijas programmas īstenošanā
dc.title.alternativeActivity of the Social Pedagogue in Implementing Social Correction Programme
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record