Mācību video lietojums skolēnu izpratnes veicināšanai matemātikas mācību satura apguvē
Author
Kālis, Mārtiņš
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Šajā darbā ir izpētīta teorija par video kā mācību materiāla formātu, apzināta Latvijas un pasau- les pieredze, izmantojot mācību video, un apkopota un analizēta informācija par macibuvideo.lv pieejamo mācību video lietojumu un tā atbilstību labai praksei. Praktiskās daļas būtiskākais pie- nesums ir iepriekš nekur nepublicētu datu analīze par macibuvideo.lv apmeklējumu un detalizē- tāk – par šajā vietnē pieejamo mācību video – lietojumu. Galvenais secinājums – veids, kā tiek skatīti mācību video ir ļoti dažāds, tāpēc, veidojot mācību materiālus, mēs nevaram pieņemt, ka skolēni tos redzēs no sākuma līdz beigām. Apmeklējuma dati apstiprina, ka skola ir galvenais motivators skatīties mācību video. This thesis analyses the available theoretical basis for video as an instructional media, gathers information about the use of video tutorials in Latvia and internationally, as well as offers and analyses information on the use of video tutorials on macibuvideo.lv and its consistency with good practices. The main contribution of this thesis to the knowledge base is the analysis of previously unpublished data on macibuvideo.lv and the use of the videos available on this site. The main conclusion is that the ways the videos are viewed vary. Authors of learning resources cannot assume that the resources will be used from the beginning to the end. Data on macibu- video.lv visits supports the conclusion that the main motivator to view the videos on the site is schoolwork.