Show simple item record

dc.contributor.advisorMencis, Jānis
dc.contributor.authorKālis, Mārtiņš
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:07:10Z
dc.date.available2016-07-04T01:07:10Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55097
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33098
dc.description.abstractŠajā darbā ir izpētīta teorija par video kā mācību materiāla formātu, apzināta Latvijas un pasau- les pieredze, izmantojot mācību video, un apkopota un analizēta informācija par macibuvideo.lv pieejamo mācību video lietojumu un tā atbilstību labai praksei. Praktiskās daļas būtiskākais pie- nesums ir iepriekš nekur nepublicētu datu analīze par macibuvideo.lv apmeklējumu un detalizē- tāk – par šajā vietnē pieejamo mācību video – lietojumu. Galvenais secinājums – veids, kā tiek skatīti mācību video ir ļoti dažāds, tāpēc, veidojot mācību materiālus, mēs nevaram pieņemt, ka skolēni tos redzēs no sākuma līdz beigām. Apmeklējuma dati apstiprina, ka skola ir galvenais motivators skatīties mācību video.
dc.description.abstractThis thesis analyses the available theoretical basis for video as an instructional media, gathers information about the use of video tutorials in Latvia and internationally, as well as offers and analyses information on the use of video tutorials on macibuvideo.lv and its consistency with good practices. The main contribution of this thesis to the knowledge base is the analysis of previously unpublished data on macibuvideo.lv and the use of the videos available on this site. The main conclusion is that the ways the videos are viewed vary. Authors of learning resources cannot assume that the resources will be used from the beginning to the end. Data on macibu- video.lv visits supports the conclusion that the main motivator to view the videos on the site is schoolwork.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectmācību video
dc.subjectmatemātikas izglītība
dc.subjectkognitīvās slodzes teorija
dc.subjectmacibuvideo.lv
dc.titleMācību video lietojums skolēnu izpratnes veicināšanai matemātikas mācību satura apguvē
dc.title.alternativeThe Use of Video Tutorials in Promoting Pupils’ Understanding of Mathematics
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record