dc.contributor.advisor | Golubeva, Ausma | |
dc.contributor.author | Kostjuka, Jūlija | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2016-07-04T01:07:10Z | |
dc.date.available | 2016-07-04T01:07:10Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | 55111 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33100 | |
dc.description.abstract | Diplomdarbs tika izstrādāts ar mērķi izpētīt spēļu izmantošanas iespējas sociālo zinību stundās, kā arī izveidot spēļu piedāvājumu 2. klasei. Diplomdarba teorētiskajā daļā tika izpētīts spēles metodes raksturojums, funkcijas, iedalījums, struktūra un organizācijas pamatnoteikumi. Darba autore pievērsa uzmanību sociālo zinību mācību saturam 2. klasē. Praktiskajā diplomdarba daļā autore izpētīja skolotāju viedokli par spēļu izmantošanu sociālo zinību stundās, kā arī veica sociālo zinību stundu novērošanu. Autore izveidoja spēļu programmu, kura sastāv no 10 spēlēm. Autore secināja, ka mērķtiecīgi izmantojot spēles metodi var sasniegt mācību standartā minētās prasības, kā arī veicināt skolēnu pozitīvo attieksmi pret sociālo zinību mācību priekšmeta. | |
dc.description.abstract | The aim of the Diploma Paper was to study the opportunities of using games during social science lessons and elaborate games for Form 2. Game Method, its functions, classification, structure and basic rules of organisation were explored in the theoretical part of the Diploma Paper. The author found out teachers’ opinion about the application of games during social science lessons as well as carried out an observation of social science lessons in the empirical part of the Diploma Paper. The author also created games program which consists of 10 games. The author concluded that with the help of purposeful usage of game method the requirements mentioned in the curriculum can be reached. Besides, students’ positive attitude towards social science is created. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | spēle | |
dc.subject | sociālās zinības | |
dc.subject | 2. klase | |
dc.subject | prasmes | |
dc.title | Spēļu izmantošanas iespējas sociālo zinību stundās 2. klasē | |
dc.title.alternative | Opportunities of Using Games During Social Science Lessons and Elaborate Games for Form 2 | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |