• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vizuālie modeļi fizikas mācību satura apguvei

Thumbnail
Öffnen
299-55369-Bortascenoks_Raimonds_rb14024.pdf (1.283Mb)
Autor
Bortaščenoks, Raimonds
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Daniela, Linda
Datum
2016
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
. Maģistra darba tēmas nosaukums ir „Vizuālie modeļi fizikas mācību satura apguvei vidusskolā”. Darba autors Raimonds Bortaščenoks, darba vadītāja asociētā profesore pedagoģijā Linda Daniela, maģistra darbs sastāv no 57 lappusēm, 5 nodaļām un 20 apakšnodaļām, 13 attēli, 6 tabulas , 3 pielikumi. Darba tapšanā izmantoti 19 izmantoti literatūras avoti latviešu, krievu, angļu valodās. Darbā ir sniegts vizuālo materiālu vispārīgs apraksts, analizēts, kādas metodes tiek izmantotas darbojoties ar vizuāliem modeļiem fizikas mācību satura apguvē. Ir izveidoti 2 metodiskie materiāli saistībā ar fizikas mācību saturu. Noskaidrota skolēnu attieksme par simulācijām fizikas mācību satura apguvē. Noskaidrotas skolēnu zināšanas un iespējas izmantot vizuālo modeli, simulācijas, attēlus fizikas mācību satura apguvē. Atslēgvārdi: Fizikas mācību saturs, vizuālie modeļi, simulācijas
 
The title of the Thesis is „Visual models for acquisition of Physics curriculum in secondary school”. The author of the Maser Thesis is Raimonds Bortaščenoks, adviser is Associate Professor of pedagogy Linda Daniela, the Thesis consists of 57 pages, 5 chapters and 20 sub-chapters, 13 figures, 6 tables and 3 appendices. 19 references in Latvian, Russian and English have been explored in the research. The paper provides a general description of the visual material, methods to be used to work visual models within acquisition of Physics curriculum have been analysed. There are two methodological materials created in regarding the Physics curriculum. Students` attitude towards simulations in Physics acquisitions has been determined. Students` knowledge and abilities to use visual model, simulations and figurēs in acquisition of Physics curriculum. Established attitude of students for physics simulations acquiring the study content. Cleared students the knowledge and opportunity to use a visual model simulations, pictures physics curriculum learning. Keywords: Physics curriculum, visual models, simulations
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33117
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV