Projektu balstītā izglītība kā pedagoģiskais risinājums mācīšanās motivācijas dažādībai sākumskolā
Autor
Jimenez Merino, Maria Paz
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Fernandez Gonzalez, Manuel Joaquin
Datum
2016Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Šis pētījums atklāj projektos balstītās izglītības kā pedagoģiskā risinājuma potenciālu mācīšanās motivācijas dažādībai sākumskolā. Tika izpētīti skolēnu motivācijas veidi dažās Madrides (Fuenlabradas) pamatskolās, kur izmanto dažādas mācīšanās un mācīšanas metodes, un salīdzināti motivācijas veidi starp skolēniem, kuru skolās izmanot tradicionālās metodes, un tiem, kuru skolās izmanto projektos balstīto izglītību. Sākotnēji tika izpētīti motivācijas un projektos balstītās izglītības teorētiskie pamati; empīriskajā daļā tika izmantotas aptaujas un fokusa grupa diskusijas ar studentiem, skolotājiem un ģimenēm. Pētījuma rezultātā tika atklāti pedagoģiski nosacījumi, lai nodrošinātu projektos balstītās izglītības izmantošanas pozitīvo ietekmi uz sākumskolas skolēnu motivāciju. This study is a contribution to the improvement of the Educational Treatment of Motivation in Primary Education through Project-Based Learning Methodology. It has been investigated the prevailing type of motivation in Primary School students from different schools in the city of Fuenlabrada (Madrid) that use different methodologies, comparing the motivation of students in schools with traditional teaching-learning with those who follow a Project-Based Learning one. To do this, it has been initially discussed the topics of Motivation and Project-Based Learning; then questionnaires have been conducted and a Focus Group with those involved in the teaching-learning process (students, teachers and families). The findings present the pedagogical conditions that Project-Based Learning has a positive impact on students’ motivation and its foundation.