Google Sites rīka izmantošana starppriekšmetu projektos fizikā un informātikā
Autor
Neilande, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Datum
2016Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba mērķis ir, izmantojot rīka Google Sites iespējas mājas lapu veidošanā, izpētīt, vai, realizējot starppriekšmetu projektus, tiek veicināta skolēnu zināšanu un prasmju pilnveide fizikā un informātikā. Darbā tika apkopota un analizēta zinātniskā un metodiskā literatūra par projektu metodi un starppriekšmetu saikni. Tika izveidoti 7 un aprobēti 2 projekta darbi starppriekšmetu saiknes realizēšanai fizikā un informātikā, kā arī izvērtēta to ietekme uz skolēnu zināšanām un prasmju pilnveidi fizikā un informātikā. Starppriekšmetu projektu darbi veicina skolēnu zināšanu un prasmju pilnveidi, attīsta sadarbības prasmes, paaugstina motivācijas līmeni vairumam skolēnu. Darbā ir 84 lappuses, 28 attēli, 9 pielikumi, izmantotās literatūras sarakstā ir 21 avots. Atslēgas vārdi: projekta darbs, starppriekšmetu saikne, fizika, informātika, Google Sites. The aim of the work is to explore if students’ knowledge and skills are promoted in physics and informatics, fulfilling cross-curricular project work using application Google Sites. The bachelor work includes collected and analyzed scientific and methodical literature on project approach and cross-curricular links. The author has designed 7 and approbated two cross-curricular project works in physics and informatics, assessed their impact on students’ knowledge and skill development in physics and informatics. Cross-curricular project works promote students’ knowledge and skill development, develop collaboration skills, and increase the level of motivation for most students. Work contains 84 pages, 9 appendixes, 28 images. Bibliography consists of 21 sources. Keywords: project work, cross-curricular links, physics, informatics, Google Sites.