Digitālo mācību līdzekļu izmantošana matemātikas mācību stundās
Author
Volkovickaja, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Vēzis, Viesturs
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Informācijas tehnoloģija aizvien straujāk ienāk mūsu ikdienā, un šobrīd daudzi procesi nav iedomājami bez tās. Darba mērķis ir izvērtēt digitālo mācību līdzekļu izmantošanas iespējamību un nepieciešamību mācību procesa pilnveidei matemātikas stundās. Šajā darba tika apkopota un izanalizēta populārāko lietotņu funkcionālās iespējas un izmantojamība, apgūstot skolas matemātikas saturu. Lai pārbaudītu digitālo mācību līdzekļu ietekmi uz mācīšanas un mācīšanās procesu, tika veikts pedagoģiskais eksperiments mācību stundās, apgūstot tēmu „Trigonometriskie pārveidojumi”. Pētījumā iegūtie rezultāti apliecina, ka jēgpilni izmantojot digitālos mācību līdzekļus matemātikas stundās, ne tikai paaugstinās skolēnu rezultatīvais sniegums, bet arī palielinās mācīšanās motivāciju un iesaiste mācību procesā. Information technology rapidly enters our daily life and some processes cannot be imagined without it. Aim of the work is to assess necessity and improvements to utilization of digital teaching aids in math lessons. In this work has been collected and analysed most popular app functional capabilities to learn content in Math lessons. To check how digital teaching aids affects teaching and learning process in math lessons has been carried out pedagogical experiment studying the topic of 'trigonometric modifications'. Our research results confirm that meaningful use of teaching aids in math lessons not only improves student outcomes but also would increase learning process and increase the motivation and involvement of students in learning process.