Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorMerca, Diāna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:09:02Z
dc.date.available2016-07-04T01:09:02Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other53914
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33415
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir “Uzņēmuma “Prike” mārketinga komunikācijas darba izstrāde”, kas ietver vairākus galvenos darba virzienus. Darba mērķis ir izstrādāt mārketinga komunikācijas plānu uzņēmumam “Prike”, balstoties uz teorijā iegūto informāciju un autores veikto kvalitatīvo un kvantitatīvo pētījumu rezultātiem. Teorētiskajā daļā izklāstīti mārketinga komunikāciju veidi, veikta uzņēmuma izpēte un konkurentu salīdzinājums, kā arī pētnieciskā daļa, kurā apkopotas ekspertu intervijas, aptaujas un izstrādāts mārketinga komunikāciju plāns. Darba noslēgumā autore sniedz rezultātus par uzņēmumu vērtību ietekmējošajiem faktoriem, vispārēju priekšstatu Latvijas alkohola nozarē, kā arī izstrādātu mārketinga komunikācijas plānu no ideju izstrādes līdz rezultātu apkopošanai. Autore secina, ka mārketinga komunikāciju plāna izstrāde ir mērķtiecīgs un plānots process, un tā efektivitāte un ietekme ilgtermiņā nosaka uzņēmuma pozīcijas tirgū, vietu zīmolu topā, atpazīstamību un pārdošanas rezultātus. Darba apjoms ir 92 lapaspuses bez pielikumiem, 3 nodaļas, 9 apakšnodaļas, 11 tabulas, 8 attēli, 35 literatūras saraksta avoti, 10 pielikumi. Atslēgas vārdi – mārketinga komunikācijas, mārketinga plāns, zīmolvedība, alkohola nozare Latvijā.
dc.description.abstractTheme of Master’s Thesis is “Marketing Communication plan of Company “Prike””. It consists of theoretical and practical chapters. The aim of this Thesis is to design Marketing communication plan of Company “Prike”, regarding to theoretical and practical information analysis and their results by author of this Thesis. In theoretical chapter Author describes information about marketing communications, analyzes about company “Prike” and its competitors. In a practical chapter of these Thesis Author gives the results of interviews with experts and results of the survey as well as marketing communication plan starting from idea to results. The author has given results about factors that affect companies’ entrepreneurship and overall situation of the alcohol industry in Latvia. The Author finalizes that marketing communication plan is very structured and planned, it should be effective and with long term impact so the company will have a good position in industry, place in brand top, customers and good selling results after. Master’s Thesis consist of 92 pages without annexes, 3 chapter, 9 subchapters, 11 tables, 8 images, 35 bibliography sources, 10 annexes. Key concepts: entrepreneurship, marketing, marketing communications, marketing plan, branding, alcohol industry in Latvia.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketinga komunikācijas
dc.subjectmārketinga plāns
dc.subjectzīmolvedība
dc.subjectalkohola nozare Latvijā
dc.titleUzņēmuma "PRIKE" mārketinga komunikācijas plāna izstrāde
dc.title.alternativeMarketing Communication plan of Company "PRIKE"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record