• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Starptautiskā uzņēmuma "Adidas Group" pārstāvniecības "Adidas Baltic SIA" izmantotie mārketinga komunikāciju veidi sporta apavu "Adidas Energy Boost" virzīšanai tirgū.

Thumbnail
View/Open
303-54055-Stubis_Guntis_VadZ990413.pdf (3.664Mb)
Author
Štubis, Guntis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Fortiņš, Egīls
Date
2016
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbā tiek analizēts starptautiska uzņēmuma „Adidas group” pārstāvniecības Latvijā „Adidas Baltic SIA” izmantotās mārketinga komunikācijas .Par praktisku piemēru autors izvēlējās sporta apavus „Adidas Energy Boost” virzīšanu tirgū. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām un aptaujas rezultātiem , izpētīt uzņēmuma „adidas Baltics SIA” virzītā produkta „Adidas Energy Boost” mārketinga komunikāciju efektivitāti Latvijas tirgū, atklāt to nepilnības un sniegt priekšlikumus konstatēto nepilnību novēršanai. Darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmā nodaļā aplūkotas mārketinga komunikāciju teorētiskās atziņas, otrajā un trešajā-analizētas mārketinga komunikācijas no praktiskās puses. Bakalaura darba apjoms ir 91 lpp. ietvertas 5 tabulas, 43 attēli , 11 pielikumi.
 
Bachelor's work analyzes by representatives in Latvia „Adidas Baltic SIA” of international company „Adidas Group” rmarketing communications use The author chose for example its sports's shoes "Adidas Energy Boost" . The aim of the Bachelor thesis is, based on theoretical research and questionnaire analysis, explore marketing communications in the enterprise „ Adidas Baltic SIA”, identify failures and give proposals for them. Work consists of 3 parts. The first and second chapter described theoretical aspects of marketing communications, third-analyzed marketing communications from practical side. Bachelor thesis contains 91 pages. with 43 illustrations,5 tables and 11 appendixes.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33421
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV