Show simple item record

dc.contributor.advisorApse, Vineta
dc.contributor.authorAndžāne, Viktorija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:10:07Z
dc.date.available2016-07-04T01:10:07Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other53715
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33578
dc.description.abstractŠī pētījuma mērķis bija analizēt metaforu veidus, kas ir izmantoti mārketinga blogos, noteikt to izmantošanas mērķi mārketinga blogu ierakstos un noteikt avota un mērķa domēnus, kurus var atrast identificētajās metaforās. Pētījuma metode bija diskursa analīze. Rezultāti liecina, ka visplašāk izmantotais metaforu veids blogu ierakstos ir konceptuālās metaforas; kam seko “tradicionālās” metaforas, taču tās izmanto retāk. Mērķa domēni, kas tiek skaidroti, izmantojot metaforas, ir saistīti ar mārketinga terminoloģiju; avotu domēni, kas visplašāk tiek izmantoti paskaidrojumam ir daba, dzīvnieku/cilvēku uzvedība un ceļojums. Metaforas izmanto mārketinga blogos, lai izskaidrotu konkrētu mārketinga terminoloģiju un paaugstinātu klientu apmierinātības līmeni.
dc.description.abstractThe aim of this research was to analyse the types of metaphors used in marketing blogs, to identify the purpose of their use in marketing weblog entries and determine the source and target domains that can be found in the identified metaphors. The method used for this research was discourse analysis. The results show that the most widely used type of metaphors in weblog entries is conceptual metaphors; then come conventional metaphors; however, they are used less frequently. The target domains that are explained through metaphors are connected to marketing terminology; the most widely used source domains that are used for explanation are nature, animal/human behaviour and journey. Metaphors are used in marketing blogs in order to explain specific marketing terminology and increase the customer satisfaction level.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectmetaphors
dc.subjectmarketing blogs
dc.subjectsource domain
dc.subjecttarget domain
dc.subjectdiscourse analysis
dc.titleMetaforu lietojums mārketinga blogos
dc.title.alternativeUse of Metaphors in Marketing Blogs
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record