Show simple item record

dc.contributor.advisorFarneste, Monta
dc.contributor.authorKriukova, Ekaterina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:10:15Z
dc.date.available2016-07-04T01:10:15Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54536
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33617
dc.description.abstractAngļu valodas modālie darbības vārdi studentiem rada ievērojamas grūtības to gramatiskās un funkcionālās dažādības dēļ. Pētnieki un metodiķi uzsver uz konteksta bāzes veidotu komunikatīvo uzdevumu pielietojuma nozīmīgumu efektīvākai gramatisko formu, īpaši modālo darbības vārdu, apguvei un nostiprināšanai. Maģistra darba mērķis bija izpētīt komunikatīvo uzdevumu ietekmi modālo darbības vārdu apguvē un to pielietojumā reālās situācijās. Tika veikts kvazi eksperiments, kurš ietvēra divas aptaujas, pilot-nodarbības, kā arī studentu zināšanu pārbaudi testa veidā pirms eksperimenta un tā beigās. Pētījuma rezultāti liecina, ka komunikatīvajiem uzdevumiem ir pozitīva ietekme uz modālo darbības vārdu apguvi, un tie veicina precīzāku modālo darbības vārdu pielietojumu reālās situācijās.
dc.description.abstractEnglish modal verbs represent a great difficulty for learners due to their grammatical and functional diversity. Researchers and methodologists emphasize the importance of context-based communicative practice for more effective acquisition and consolidation of grammatical forms in general and modal verbs in particular. The goal of the Master Thesis was to investigate the effect of communicative tasks on students’ ability to acquire modal verbs and apply them effectively in real-life situations. The quasi-experiment was carried out, which included the distribution of two questionnaires, the pilot-teaching sessions and pre- and post-tests administration. The results of the research show that communicative tasks created a positive impact on students’ knowledge of modal verbs and helped to apply them in real-life situations more accurately.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectgrammar teaching
dc.subjectmodal verbs
dc.subjectcommunicative approach
dc.subjectcommunicative tasks
dc.titleKomunikatīvo uzdevumu izmantošana modālo darbības vārdu mācīšanā augstskolā
dc.title.alternativeApplication of Communicative Tasks to Teaching Modal Verbs at the Tertiary Level
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record