Krīzes komunikācijas ietekme uz uzņēmuma reputāciju - "Mobilly" gadījuma izpēte
Author
Ribkina, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Ņemot vērā pieaugušos riskus korporatīvajā vidē, pieprasījums pēc krīzes komunikācijas aizvien pieaug. Maģistra darba centrā ir SIA "Mobilly" krīze un krīzes komunikācija. Tiek pētīta krīzes ietekme uz uzņēmuma reputāciju un tās atkarība no krīzes komunikācijas efektivitātes. Par spīti pārliecībai, ka krīze nes potenciāli negatīvas sekas, tiek pierādīts - krīze sniedz ne vien izaicinājumus, bet arī iespējas, kuras izmantojot, uzņēmums var saglābāt reputāciju un stabilizēt savas pozīcijas. Darbā ir pielietota gadījuma izpēte, kuras centrā ir trīs aspekti - uzņēmuma iekšējā vide, mediji un sabiedrības viedoklis. Pētījuma rezultāti parādīja, ka uzņēmuma realizēta krīzes komunikācijas stratēģija ļāva piesaistīt plašu mediju interesi, paaugstināt uzņēmuma atpazīstamību, izpelnīties sabiedrības atbalstu un panākt pozitīvu attieksmes maiņu. Respecting the increasing risks of corporate environment, demand for crisis communication is increasing. At the core of Master's Thesis is "Mobilly" Ltd crisis and crisis communication. The impact of crisis on the company's reputation and its dependency on crisis communication effectiveness is evaluated. Despite the conviction that crisis generates potentially negative consequences, it is proved – crisis creates not only challenges, but also opportunities, which when leveraged, can help an enterprise to keep its reputation and stabilise its position. Thesis applies case study of enterprise internal environment, media and public opinion. The results showed that applied crisis communication strategy allowed to attract media interest, raise the awareness level of the enterprise, gain public support and achieve change in positive attitudes.