Show simple item record

dc.contributor.advisorMisāne, Agita
dc.contributor.authorVidmane, Marlēna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:11:57Z
dc.date.available2016-07-04T01:11:57Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54135
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33938
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Nacionālie motīvi tetovējumu izvēlē: klientu un mākslinieku pieredze”. Pētījuma mērķis ir uzzināt tetovēšanās mākslinieku un klientu pieredzi nacionāla tetovējuma izvēlē un izveidē. Pētījums veikts, izmantojot kvalitatīvās pētniecības metodes – daļēji strukturētas intervijas ar tetovēšanās māksliniekiem un nacionāla tetovējuma īpašniekiem. Pētījums pierāda, ka nacionāls tetovējums ir simbols, kas laika gaitā nozīmi nemaina.
dc.description.abstractBachelor thesis is – „National motives in choosing a tattoo: client and artist exerience.” This studys aim is to learn about tattoo artists and clients experiences in choosing a national tattoo. The study was done using qualitative research methods - semi-structured interviews with tatooting artists and national tattoo owners. Also this study proves that national tattoo is a symbol that does not change its meaning by time. Key words: symbolic interactionism, identity theory, ethnicity, tattoo.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSocioloģija
dc.subjectsimboliskais interakcionisms
dc.subjectidentitātes teorija
dc.subjectnacionalitāte
dc.subjecttetovējums
dc.titleNacionālie motīvi tetovējumu izvēlē: klientu un mākslinieku pieredze
dc.title.alternativeNational motives for choosing a tattoo: client and artist experience
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record