Virālo video izmantošana "airBaltic" reklāmas kampaņās. "Elves on plane", "airBaltic #flightmode" un "airBaltic lidojošais pārsteigums" gadījumi
Автор
Kalniņa, Mārīte
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Дата
2016Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba “Virālo video izmantošana airBaltic reklāmas kampaņās. “Elves on plane”, “airBaltic #flightmode” un “airBaltic lidojošais pārsteigums” gadījumi” mērķis ir noskaidrot patērētāju un reklāmas aģentūras “CUBE” viedokļus par “airBaltic” veidotajiem virālajiem reklāmas video, attieksmi par reklāmas ievietošanu internetā, virālo video popularitāti un tendencēm Latvijā. Darba teorētisko daļu veido nodaļas par mārketingu, reklāmu, reklāmas kampaņām, partizāna mārketingu, jaunajiem medijiem, virālo mārketingu un virālajiem video. Pētījumā tiek izmantota kvantitatīvās metodes aptaujas interneta versija, daļēji strukturēta intervija un fokusa grupas diskusija. Tika secināts, ka patērētāju un reklāmas aģentūras “CUBE” viedoklis par “airBaltic” virālajiem reklāmas video lielākoties ir pozitīvs, reklāma internetā šķiet saistošāka, kā tradicionālajos medijos, un virālo video izmantošana reklāmas kampaņās Latvijā ir uz izaugsmi tendēta. The aim of Bachelor thesis “The use of viral videos in "airBaltic" advertising campaigns. "Elves on plane '", "airBaltic #flightmode" and "airBaltic flying surprise" cases” is to find the consumers and advertising agency “CUBE” viewpoint about “airBalic” created viral videos, attitudes about advertising on the internet, the popularity of viral videos and trends in Latvia. The theoretical part consists of chapters about marketing, advertising, advertising campaigns, guerilla marketing, new media, viral marketing and viral videos. The research utilized quantitative method internet survey, semi-structured interview and focus group discussion. It was concluded that consumers and advertising agency “CUBE” viewpoint about “airBaltic” viral videos are mostly positive, advertising on the internet ir more attractive than advertising in tradicional media and use of viral video in advertising campaigns in Latvia is tending to growth.