• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

CanCan zīmola komunikācija un klientu lojalitāte

Thumbnail
View/Open
309-55220-Antusevica_Nadezda_ns13044.pdf (1.046Mb)
Author
Antuseviča, Nadežda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2016
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir “CanCan zīmola komunikācija un klientu lojalitāte”. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot kādus “CanCan” zīmols izmanto komunikācijas instrumentus un aktivitātes, un kā tie ietekmē klientu lojalitāti. Darbs sastāv no sekojošām daļām: ievads, teorētiskā, metodoloģijas, empīriskā daļa, secinājumi un pielikums. Teorētisko daļu veido divas galvenās nodaļas: zīmols un klientu lojalitāte. Apakšnodaļās ir aprakstīti zīmola klasifikācija, zīmola tēls, zīmola pozicionēšana, zīmola komunikācija, zīmola vizuālās komunikācijas un zīmola priekšrocības. Zem klientu lojalitātes nodaļas: kā klausīties patērētājos un lojalitātes programmas. Pētniecības metodēs tiek izmantotas: intervija, aptauja, gadījuma analīze, kontentanalīze un SVID analīze. Empīriskā daļā tiek apkopoti, kā arī analizēti pētījuma rezultāti. Darba ietvaros tika iegūts sekojošs secinājums, ka “CanCan” zīmola komunikācijas instrumenti un aktivitātes vāji veicina klientu lojalitāti.
 
The title of bachelor paper is “CanCan brand communication and customer loyalty”. Bachelor purpose is to find out what “CanCan” brand use communication tools and activities and how they affect customer loyalty. This work consists of the following parts: introduction, theoretical, methodological, empirical part, conclusions and annex. Theoretical part consists of two main chapters: brand and customer loyalty. Subsection are described brand classification, brand positioning, brand communication, brand visual communication and brand advantages. Section of costumer loyalty consists of: how to listen to costumer and loyalty programs. In bachelor are used such research methods as interview, survey, case analysis, content analysis and SWOT analysis. In empirical part are collected and analysed research results. In the process of this bachelor, author obtained following conclusion, that “CanCan” brand communication tools and activities weakly promotes customer loyalty. Keywords: brand, communication tools and activities, brand communication, “CanCan” brand, loyalty, customer.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33966
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV