Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorAntuseviča, Nadežda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:12:05Z
dc.date.available2016-07-04T01:12:05Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55220
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33966
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “CanCan zīmola komunikācija un klientu lojalitāte”. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot kādus “CanCan” zīmols izmanto komunikācijas instrumentus un aktivitātes, un kā tie ietekmē klientu lojalitāti. Darbs sastāv no sekojošām daļām: ievads, teorētiskā, metodoloģijas, empīriskā daļa, secinājumi un pielikums. Teorētisko daļu veido divas galvenās nodaļas: zīmols un klientu lojalitāte. Apakšnodaļās ir aprakstīti zīmola klasifikācija, zīmola tēls, zīmola pozicionēšana, zīmola komunikācija, zīmola vizuālās komunikācijas un zīmola priekšrocības. Zem klientu lojalitātes nodaļas: kā klausīties patērētājos un lojalitātes programmas. Pētniecības metodēs tiek izmantotas: intervija, aptauja, gadījuma analīze, kontentanalīze un SVID analīze. Empīriskā daļā tiek apkopoti, kā arī analizēti pētījuma rezultāti. Darba ietvaros tika iegūts sekojošs secinājums, ka “CanCan” zīmola komunikācijas instrumenti un aktivitātes vāji veicina klientu lojalitāti.
dc.description.abstractThe title of bachelor paper is “CanCan brand communication and customer loyalty”. Bachelor purpose is to find out what “CanCan” brand use communication tools and activities and how they affect customer loyalty. This work consists of the following parts: introduction, theoretical, methodological, empirical part, conclusions and annex. Theoretical part consists of two main chapters: brand and customer loyalty. Subsection are described brand classification, brand positioning, brand communication, brand visual communication and brand advantages. Section of costumer loyalty consists of: how to listen to costumer and loyalty programs. In bachelor are used such research methods as interview, survey, case analysis, content analysis and SWOT analysis. In empirical part are collected and analysed research results. In the process of this bachelor, author obtained following conclusion, that “CanCan” brand communication tools and activities weakly promotes customer loyalty. Keywords: brand, communication tools and activities, brand communication, “CanCan” brand, loyalty, customer.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectZīmols
dc.subjectKomunikācijas instrumenti un aktivitātes
dc.subjectZīmola komunikācija
dc.subjectCanCan zīmols
dc.subjectLojalitāte
dc.titleCanCan zīmola komunikācija un klientu lojalitāte
dc.title.alternativeCanCan brand communication and customer loyalty
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record