Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorIie, Endija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:12:07Z
dc.date.available2016-07-04T01:12:07Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55266
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33973
dc.description.abstractBakalaura darbā “Efektīva video reklāma: Tele2 Latvija reklāmu sēriju analīze (2013-2015. gads)” tika pētītas 20 savstarpēji saistītas reklāmu epizodes un skatīta auditorijas attieksme pret “Tele2” reklāmu sērijām. Kā teorētiskais pamats tika skatīti efektīvas reklāmas parametri, video reklāmas veidošanās elementi un naratīva struktūra reklāmās. Darba empīriskajā daļā tiek analizētas epizodes, izmantojot kontentanalīzes kategorijas, lai izdalītu reklāmas elementus, kuri ietekmē reklāmas efektivitāti. Pēc efektivitātes parametriem un izdalītajiem elementiem kontentanalīzes kategorijās, tiek skatīta auditorijas attieksme pret reklāmu sērijām, izveidojot fokusgrupas interviju un aptauju. Darba rezultāti apstiprina, ka “Tele2” reklāmu sērijas ir efektīvas video reklāmas, lai piesaistītu un noturētu auditorijas uzmanību ilgākā laika periodā.
dc.description.abstractIn the bachelor paper Effective video advertising: analysis of Tele2 Latvia advertising series (2013-2015) was studied 20 interlinked advertisment series and has been studied the audience attitude to Tele2 ads series. Theoretical part is based on the advertising effectiveness parameters, the formation of the video ad elements and the narrative structure. In the empirical part the series were analyzed using contenanalysis categories to distribute the elements that affect the effectiveness of the ad. In view of the effectiveness parameters and elements isolated into contentanalysis categories are viewed audience attitude toward the ad series, setting up a focus group interviews and surveys. The results confirm that Tele2 advertisment series is an effective video ad to attract and keep the audience's attention over a longer period of time.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectTele2
dc.subjectEfektīva reklāma
dc.subjectVideo reklāma
dc.subjectNaratīvs
dc.subjectReklāmu sērijas
dc.titleEfektīva video reklāma: TELE2 Latvija reklāmu sēriju analīze (2013-2015. gads)
dc.title.alternativeEffective video advertising: analysis of TELE2 Latvia advertising series (2013-2015)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record