dc.contributor.advisor | Raževa, Astrīda | |
dc.contributor.author | Novosada, Natālija | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2016-07-06T01:02:33Z | |
dc.date.available | 2016-07-06T01:02:33Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | 54236 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34047 | |
dc.description.abstract | Natālijas Novosadas diplomdarbam “Sociālā pedagoga un 1. – 4. klašu audzinātāju sadarbības veicināšana Rīgas 92. vidusskolā”. Diplomdarba mērķis ir raksturot sociālā pedagoga un klašu audzinātāju sadarbību, izstrādāt un aprobēt programmu sociālā pedagoga un 1. – 4. klašu audzinātāju sadarbības veicināšanai Rīgas 92. vidusskolā. Teorētiskajā daļā tiek apskatīts vispārējais sadarbības jēdziens un sociālpedagoģiskās sadarbības būtība. Raksturots sociālā pedagoga un 1. – 4. klašu audzinātāju sadarbības saturs, formas un metodes. Praktiskajā daļā veikts pētījums par sociālā pedagoga un 1. – 4. klašu audzinātāju sadarbību vispārizglītojošās skolās, kā arī modelēta programma sociālā pedagoga un 1. – 4. klašu audzinātāju sadarbības veicināšanai Rīgas 92. vidusskolā un veikta tā aprobācija. Atslēgvārdi: klases audzinātājs, pamatizglītības pirmais posms, sadarbība, sociālais pedagogs, sociālpedagoģiskā sadarbība. | |
dc.description.abstract | of Natālija’s Novosada’s Bachelor Thesis, “Facilitating Cooperation Between the Social Pedagogue and Class Teachers of Grades 1- 4 in Riga Secondary School No. 92”. The goal of this Thesis is to describe a social pedagogue and class teacher cooperation, to develop and to approbate a program of a social pedagogue and the 1st-4th class teacher’s promoting cooperation in Riga 92 Secondary School. In the theoretical part is reviewed the overall concept of cooperation and main point of sociopedagogical cooperation. Described a social pedagogue and the 1st-4th class teachers co-operation’s contents, forms and methods. In the practical part has been done the research of a social pedagogue and the 1st-4th class teachers cooperation in general education schools, as well as the program of social pedagogue and 1st - 4th class teacher’s promoting cooperation in Riga 92 secondary school was modeled. In addition, approbation of the program was performed. Keywords: class teacher, cooperation, primary education, social pedagogue, social pedagogical co-operation. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | klases audzinātājs | |
dc.subject | pamatizglītības pirmais posms | |
dc.subject | sadarbība | |
dc.subject | sociālais pedagogs | |
dc.subject | sociālpedagoģiskā sadarbība | |
dc.title | Sociālā pedagoga un 1.-4. klašu audzinātāju sadarbības veicināšana Rīgas 92.vidusskolā | |
dc.title.alternative | Facilitating Cooperation Between the Social Pedagogue and Class Teachers of Grades 1- 4 in Riga Secondary School No. 92 | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |