Teksta uzdevumu risināšanas metodiskie paņēmieni skolēniem ar lasīšanas traucējumiem 2. klasē
Автор
Kārkliņa, Agija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Дата
2016Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba tēma ir „Teksta uzdevumu risināšanas metodiskie paņēmieni skolēniem ar lasīšanas traucējumiem 2. klasē”. Diplomdarba mērķis: Lasīt un analizēt teorētisko literatūru par to, kā veiksmīgāk mācīt teksta uzdevumus skolēniem, kuriem ir novēroti lasīšanas trauсējumi, izstrādāt praktiskos darba materiālus. Teorētiskajā daļā izpētīti lasīšanas traucējumi, teksta uzdevumu jēdziens, iedalījums, mācību metodiskie paņēmieni. Praktiskajā daļā autore izveidojusi, aprobējusi teksta uzdevumus ar izсelšanas, vizualizēšanas, pāra darba metodiskajiem paņēmieniem, veikusi pedagoģisko novērojumu. Izstrādājot diplomdarbu, autore sasniedza izvirzīto mērķi, kā veiksmīgāk mācīt teksta uzdevumus skolēniem, kuriem ir novēroti lasīšanas traucējumi. Diploma subject is „Methodological text task solving ways for students with reading disorder in class 2.” Diploma aim: To read and analyse theoretical literature on how to teach successfully solving text tasks to the students who have been observed reading disorders, develop practical working materials. In theoretical part researched reading disorders, the conception of text tasks, the division as well, teaching methodological ways. In pratical part the author has compiled and approbated the text tasks with display, visualising and pair work methodological ways, made teaching observation. The author reached the set goal of the diploma paper – how to teach successfully solving the text tasks to the students who have been observed reading disorders.