Show simple item record

dc.contributor.advisorStikute, Elita
dc.contributor.authorGrehova, Darja
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-06T01:02:37Z
dc.date.available2016-07-06T01:02:37Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55694
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34058
dc.description.abstractMaģistra darba Audzināšanas tradīcijas latviešu un japāņu tautas pedagoģijā mērķis bija izpētīt audzināšanas tradīcijas latviešu un japāņu tautas pedagoģijā un veikt to salīdzinošo analīzi. Maģistra darbā ir divas nodaļas. Pirmajā nodaļā raksturota tautas pedagoģija kā audzināšanas avots, analizēta tautas pedagoģijas būtība un tās atziņu aktualitāte, dots audzināšanas tradīciju teorētiskais skaidrojums, kā arī izvērtēta tautas mutvārdu daiļrade kā tautas gudrību glabātāja. Otrajā nodaļā veiktā pētījuma ietvaros tika analizētas audzināšanas tradīcijas latviešu un japāņu tautas kultūrā, kā arī salīdzinātas kopīgās un atšķirīgās tradīcijas. Maģistra darbā tika secināts, ka japāņu un latviešu audzināšanas tradīcijas ir līdzīgas. Tautas pedagoģijas avotos lielākoties saskatami tādi audzināšanas aspekti kā tikumiskā audzināšana un darbaudzināšana.
dc.description.abstractThe aim of the master`s thesis Educational traditions in japanese and latvian folk pedagogy was to explore educational traditions in japanese and latvian folk pedagogy and to make comparative analysis. The master`s thesis consists of two sections. The first section describes the essence of the folk pedagogy as the educational source, there was analyzed the essence of folk pedagogy and importance of it`s conclusions, was given theoretical explanation of educational traditions, and also was evaluated oral folk art as guardian of folk wisdom. There was made a research in the second section which has an analysis of latvian and japanese educational traditions in folk pedagogy, and also comparison of similar and differing traditions. In the master`s thesis was concluded that japanese and latvian educational traditions are similar and that in the sources of folk pedagogy mainly is finded moral educational aspects and aspects of labour education.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectAudzināšana
dc.subjecttradīcijas
dc.subjectjapāņu un latviešu tautas pedagoģija
dc.subjectfolklora
dc.subjecttautas mutvārdu daiļrade
dc.titleAudzināšanas tradīcijas japāņu un latviešu tautas pedagoģijā
dc.title.alternativeEducational traditions in japanese and latvian folk pedagogy
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record