Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorValtere, Sabīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-06T01:04:55Z
dc.date.available2016-07-06T01:04:55Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55336
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34308
dc.description.abstractBakalaura darba “Dzimtes loma uzņēmējdarbībā: sievietes reprezentācija biznesa medijos “Ir nauda”, “Kapitāls” un “Forbes”” mērķis ir izpētīt sievietes lomu biznesā gan no mediju, gan sievietes uzņēmējas skatu punkta. Līdz ar to tiek izvirzīta sekojoša pētnieciskā problēma: vai mediji uzņēmējdarbību atspoguļo tikai kā maskulīnu, vai tajā ir vieta arī sievietei? Darba teorētiskā daļa ietver dzimtes, dzimtes lomu un stereotipu teorētisko atziņu apkopojumu. Tāpat tiek pētīta dzimtes loma darba tirgū un sievietes reprezentācija medijos. Darba empīriskajā daļā izmantota kontentanalīze un intervija. Iegūtie rezultāti rāda, ka sieviete biznesa medijos tiek reprezentēta ievērojami mazāk, nekā vīrietis.
dc.description.abstractThe purpose of the bachelor’s thesis “Role of gender in business: woman’s representation in business media “Ir nauda”, “Kapitāls” and “Forbes”” is to research woman’s role in business from these viewpoints - media and woman in business. This thesis investigates the following: does the media represent business only as masculine, or is there place for a woman in it? The theoretical part analysis provides an overview of gender, gender role and stereotypes in theory. The role of gender in job markets and the representation of woman in media has also been researched. The empirical part consists of content analysis and interviews. The study reveals that the representation of a woman in business media is much less likely than representation of a man.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectsieviete
dc.subjectdzimte
dc.subjectdzimtes lomas
dc.subjectdzimtes stereotipi
dc.subjectuzņēmējdarbība
dc.titleDzimtes loma uzņēmējdarbībā: sievietes reprezentācija biznesa medijos "Ir nauda", "Kapitāls" un "Forbes"
dc.title.alternativeRole of gender in business: woman’s representation in business media "Ir nauda", "Kapitāls" and "Forbes"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record