Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilze
dc.contributor.authorVabule, Krista
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-11-08T02:01:18Z
dc.date.available2016-11-08T02:01:18Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other56204
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34463
dc.description.abstractIzpētot ārvalstu tirgu, svarīga nozīme ir konkrētas un finanšu sektoram atbilstošas mārketinga vides analīzes izveidei, kas dotu priekšstatu par ārvalstu tirgus prasībām, problēmām un specifikācijām. Darba mērķis ir analizēt starptautisko mārketinga vidi un tās ietekmi uz bankas attīstību Krievijas vai Lielbritānijas tirgos, kā arī izstrādāt priekšlikumus par darbībām, kuras nepieciešams veikt, lai banka veiksmīgi spētu attīstīt savu darbību ārvalstīs. Galvenie uzdevumi ir akadēmiskās teorijas apskate, citu valstu mārketinga vides analīze, kā arī aspekti, ar kuriem bankai var nākties saskarties, izvēloties attīstīt darbību Krievijā vai Lielbritānijā. Darbā izmantotā pētīšanas metode ir ekspertu intervijas, lai uzzinātu banku pieredzi ieejot Krievijas un Lielbritānijas tirgos, kā arī to vēlmes un iespējas.
dc.description.abstractWhile identifying a foreign market, it is crucial for a specific and proper marketing environment analysis for the finance sector, which can give an insight about a foreign market’s demands, problems and specifications. The aim is to analyze international marketing environment and it’s impact on a bank’s development in Russian and Great Britain’s markets, as well as develop proposals about the actions that are necessary to do for a bank to successfully develop their functioning abroad. The main tasks are academic theory examination, foreign country marketing environment analysis, as well as aspects a bank might face if it chooses to enter Russian or Great Britain’s markets. Research method used in the thesis are interviews with experts in the banking field, to determine their own experience while entering Russian and Great Britain’s markets as well as their desires and opportunities.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectAttīstības iespējas ārvalstīs
dc.subjectbanku darbība
dc.subjectmārketinga vide
dc.subjectbanku stratēģija
dc.titleBankas attīstības iespējas ārvalstīs
dc.title.alternativeBank's development opportunities abroad
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record