• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bibliotekāra darbība lasīšanas intereses sekmēšanā 1.-2. klašu skolēniem

Thumbnail
Öffnen
299-56485-Jerjomina_Oksana_oj12015.pdf (1.428Mb)
Autor
Jerjomina, Oksana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vīgante, Rasma
Datum
2017
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Oksana Jerjomina, diplomdarbs pedagoģijā „Bibliotekāra darbība lasīšanas intereses sekmēšanā 1. – 2. klašu skolēniem”. Darba zinātniskā vadītāja: Dr.paed., doc. Rasma Vīgante. Darba apjoms: 72 lappuses, ievads, 3 nodaļas, teorētiskā daļa, praktiska daļa, nobeigums, secinājumi, 11 tabulas, 16 attēli, 6 pielikumi. Pētījuma mērķis: noskaidrot skolēnu attieksmi pret lasīšanu un kā šo attieksmi skolas bibliotekāre var izmantot lasīšanas sekmēšanai. Darba teorētiskajā daļā tika pētīts: •pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par 1. – 2. klašu skolēnu fizisko, sociālo, prāta un emocionālo attīsību, kā arī attīstības īpatnībām; •lasītprasmes apguves īpatnības. Darba praktiskajā daļā diplomdarba autore izpētīja skolēnu intereses bibliotēkā, 1. un 2. klašu skolēnu attieksmi pret lasīšanu, 1. un 2. klašu skolēnu vecāku attieksmi pret lasīšanu, kā arī skolas bibliotekāres darbības ietekmi uz skolēnu lasīšanas sekmēšanu. Pētījuma rezultāti ir apkopoti diagrammās un attēlos. Darba beigās ir secinājumi. Darba novitāte – ir izstrādāti ieteikumi vecākiem. Atslēgas vārdi: skolas bibliotēka, lasīšanas intereses, 1. – 2. klašu skolēni.
 
Oksana Jerjomina, the diploma paper in pedagogy “The librarian activity in interest contributing for the reading of the first and second forms pupils”. The diploma paper’s scientific leader: Dr.paed.doc. Rasma Vīgante. The diploma paper consists of: 72 pages, introduction, three parts: theoretical part, practical part, the ending, conclusions, 11 tables, 16 pictures, 6 appendixes. The aim of the research: to find out pupils’ attitude towards reading and how the school librarian could use this attitude to make the pupils succeed in reading. In the diploma paper’s theoretical part the following aspects have been researched: •pedagogical and psychological literature about the pupils’ physical, social, mental and emotional development in the first and the second forms, as well as some special features in pupils’ development; •special features in reading challenge. In the diploma paper’s practical part the author has researched the pupils’ attitude towards reading in the first and the second forms, their parents’ attitude towards reading and the influence of the school librarian’s work on the pupils’ successful reading. The results of the research have been demonstrated in the diagrams and pictures. The conclusions have been made in the end of the research. The diploma paper’s innovation – some advices have been worked out for the parents. The key words: school library, reading interests, pupils of the first and the second forms.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/34532
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV