Didaktisko spēļu izmantošana skaņu izrunas traucējumu mazināšanā sākumskolas vecuma bērniem ar viegliem garīgas attīstības traucējumiem
Author
Kiseļova, Veronika
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Laganovska, Egija
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba autore Veronika Kiseļova. Diplomdarba tēma – „Didaktisko spēļu izmantošana skaņu izrunas traucējumu mazināšanā sākumskolas vecuma bērniem ar viegliem garīgas attīstības traucējumiem.” Diplomdarba mērķis ir teorētiski analizēt un praktiski pārbaudīt, ka regulāra didaktisko spēļu izmantošana logopēdijas nodarbībās sekmē bērnu ar viegliem garīgas attīstības traucējumiem skaņu izrunas traucējumu mazināšanu. Teorētiskajā daļā veikts sākumskolas vecuma bērnu raksturojums, bērnu ar viegliem garīgas attīstības traucējumiem raksturojums un skaņu izrunas īpatnības, teorētiķu atziņu apkopojums par didaktisko spēļu nozīmi izrunas traucējumu koriģējoši attīstošā darbībā. Praktiskajā daļā tiek pētīts, kā didaktisko spēļu izmantošana logopēdijas nodarbībās sekmē bērnu ar viegliem garīgas attīstības traucējumiem skaņu izrunas traucējumu mazināšanu. Atslēgvārdi: didaktiskas spēles, sākumskolas vecuma bērni, viegli garīgas attīstības traucējumi, skaņu izrunas traucējumi. Author: Veronika Kiselova Theme: Therapy for speech sound disorders in primary school children with mild mental disabilities using didactic games. The aim of the study was to theoretically analyze and practically test that regular use of didactic games positively improves speech sound therapy for primary school children with mild mental disabilities. Theoretical part gathers information about primary school children who participate in the study – they’re speech disorders, characters. Theoretical part also includes information from other authors about use of didactic games in speech sound disorder therapy. The practical part of the study examines regular use of didactic games effect on speech sound therapy for primary school children with mild mental disabilities. Key words: didactic games, primary school children, mild mental disabilities, speech sound disorders